![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) | |||
| Join Date: 22 December 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Wij zijn een crew genaamd Ravers United. We beoefenen de danse style Melbourne Shuffle... Hebben jullie mis wel eens van gehoord Onze site is op het moment offline... We zoeken nog iemand die gratis voor ons een site + forum wil maken. We hebben nu rond de 10 Members + er willen nog 2 mensen uit Denemarken joinen. We zoeken nog altijd members. We zoeken ook nog mensen die een logo of wallpaper willen Designen ! Die zijn heel hard nodig Als je intresse hebt om iets voor ons te doen kan je mij op msn toevoegen om eventueel een mail sturen : avatar-sander@hotmail.com Melbourne Shuffle :
| |||
| | | |||
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Banned Join Date: 16 September 07 Location: Sparta.
Downloads: 41 Uploads: 0 ![]() | Niet lullig bedoeld, maar ik denk niet dat je zomaar mensen zult vinden die gratis voor jou, een onbekende, een complete site en een forum in elkaar willen draaien. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #6 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() |
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| shrekje Join Date: 20 March 07 Location: In het bos.
Downloads: 63 Uploads: 0
Xfire: liquorator ![]() | Hey, je komt als geroepen voor mij. Stuur me even een pm met wat je nodig hebt. Ik wil met je praten over wat dingen omdat ik zelf ook met de Belbourne Shuffle bezig ben met een in mijn plek bekende groep van Funstyle. Ik kan je een site en alles aanbieden en ook andere sponsoren. Read more on: : i3D.net Game Forums /show-off-spam/19759-dance-crew-recruiting.html Grtz, Liquz |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |