![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| | je komt aan op dat vliegveld, deur gaat open eerste kill. dan krijg je de opdracht op die stuka's te killen, gaat opzicht ook wel, maar je krijgt niet genoeg dekking tegen de mannekes op het dak, schiet ik daar ff flink op met de flak dan kom je niet optijd terug voor de stuka's. Die flag is wat traag ;-) ik probeer er voor te zorgen dat er bijv. geen vliegtuigen opstijgen, hoe minder in de lucht hoe beter. Probleem blijft, IK WORD constant neergeknald door die kereltjes op het dak.... hoe kom ik hierdoorheen ???? oh, ja, na een paar tellen komt er weer een vrachtwagen met anemies aan, die schakel ik zo snel mogelijk uit... ergens rijst bij mij de vraag of ik toevallig wat verkeerde mensen uitschakel maar dat kan toch niet ? |
| |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Corporal Join Date: 05 January 04 Location: zwollywood
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | als die gastjes op het dak beginnen te schieten ga je uit de flak schiet je die gastjes doet met je normale smg dan ga je snel weer in de flak en dan moet hhet gewoon lukken
__________________ previously know as KONIJN |
| |
| | #4 (permalink) |
| tsja dan zal ik het nog maar eens proberen. was even bang dat ik bijvoorbeeld het vliegtuig dat volgens het verhalatje word gepikt, had afgeschoten. of dat bijvoorbeeld versterkingen door mij als direct met de flak naar de andere wereld werden geschoten. Read more on: : i3D.net Game Forums /singleplayer-cod/1782-kom-vliegveld-echt-niet-af-zucht.html Is er eigelijk een manier om de toevoer van duitsers naar het dak te stoppen want daar heb je het meeste last van. De vrachtwagen knal ik gelijk af maar meer zie ik niet komen. | |
| |
| | #12 (permalink) |
| Banned Join Date: 21 March 04 Location: Heaven
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | bij nog voor de rein nog wat: moet je met je sniper net naast een muur gaan zitten en dan schiet op de machine geweren. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=1782 en let op de flak88 die het verste weg staat. daar zitten op soldaten met mp's de volg orde die ik gebuik om er langs te kome is dit flak flak tank flak en dan voorwaards |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |