![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 02 August 09
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Nu ben ik bij de missie (volgens mij Red Square). Na het yellen van "Victory or death!!" heb ik een geweer gepakt en ammo en ben als een gek naar Sgt. Makarov gerend. Zodra ik bij hem ben, blijft die gozer maar zwaaien en gebeurt er verder niks. Hij zegt helemaal niks, terwijl hij moet zeggen wat ik nu moet gaan doen. Read more on: : i3D.net Game Forums /singleplayer-cod/65256-red-square.html Als ik nu op eigen houtje naar rechts toe ga, waar een stuk muur weggeschoten zou moeten worden dan gebeurt dat niet. Heb patch 1.5 geïnstalleerd. Een restart level gedaan. Zelfs het 1e begin in Rusland weer gespeeld, maar nog steeds zegt die Makarov niks tegen mij. Hoe kom ik nu toch verder?? Heb van morgen tot zaterdag niet altijd de beschikking over internet, dus kan wat laat reageren op suggesties. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Friend of i3d! | Je kunt proberen om de saves van dat level te verwijderen en dan het level opnieuw te laden. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=65256 Wellicht dat het helpt om niet al te snel naar hem toe te lopen maar eerst een paar keer dekking te zoeken. Heb ook weleens gehad dat ik in CoD te snel was en dat ik niet verder kon... |
| | |
| | #4 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Heb het spel al een aantal keren geïnstalleerd en bij meerdere levels het probleem wel gehad. Tot dan toe iedere keer nog kunnen "oplossen" door een vorige savegame terug te halen waarna het wel lukte. Zal eens proberen vaker dekking te zoeken en anders het "gehele" Rusland verhaal opnieuw beginnen. (Gelukkig is Red Square niet zo heel ver in de Rusland missies). Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=65256 Moet dan alleen zorgen dat ik niet neergeknald wordt om mijn Sgt. de kans te geven die gunners en kommissar neer te paffen |
| | |
| | #5 (permalink) | |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Dat was hem ![]() Heb een wapen gepakt en ben al slalomend langs muurtjes naar hem toegelopen. Toen ik bij hem aan kwam "bukte" hij gelijk en gaf me de opdracht. Ben inmiddels in het level aangekomen om de V2 rockets te vernietigen. Het gaat dus weer de goede kant op. Bedankt voor de hulp ![]() (Binnenkort maar weer ff shopen om een sneller PC, om ook de laatste call of duty te kunnen spelen ) | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Ze blijven maar dom staan bij het beginpunt. Hoe nu verder?? Die tank moet ff gaatje maken in een muurtje anders kan ik de Reichstag niet veroveren | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |