![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal Join Date: 29 October 05 Location: Amsterdam
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik kon geen enquête maken dus als 1van de mods het voor me doet vind ik het beter + alvast thanx Read more on: : i3D.net Game Forums /singleplayer-cod2/5491-welke-campagne-vinden-jullie-het-leukst.html 1: Russian Campaign ! 2: British Campaign ! 3: US Campaign ! 4: Allemaal ! A
__________________ COD MP nick name: Khattab. BIA MP nick name : Pvt.Ali. |
| |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 28 September 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik vind Point du hoc wel heel erg vet. Maar ok de Russische campagnes zijn heel erg cool |
| |
| | #6 (permalink) |
| Corporal | Amerikaanse campaign Hill 400 vind ik de beste level. Point du hoc viel eigenlijk een beetje tegen. Ik had het veel beter verwacht. Over hill 400 had ik nog niets gehoord en die is gewoon de beste level ooit (bijna toch). Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=5491 De britse missies dat je naast die tanks loopt en zo aanvalt vond ik ook wel leuk. |
| |
| | #8 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik vind 1e: US camaign Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=5491 2e Rusish 3e: Britten Alle campaign zijn mooi maar toch blijft1 US /2Rus/ 3Brit vet
| |
| | #10 (permalink) |
| Sergeant Major | Ik vond in CoD en UO de russische missies geen zak aan, maar deze keer moet ik zeggen dat het erg cool is. Zeker in die buizen en al die speciale dingetjes. Heel mooi! De Britse missies vond ik ook heeel gaaf. Alleen ja, ik hou niet zo van de Afrika campagne, maar die dorpen rond Caen waren zeeeeer gaaf. De Amerikaanse missies rond Pointe du Hoc.... Gewoon Geweldig. Hill 400 was ook cool, en het de laatste missie vond ik helaas weer wat minder eigenlijk. Maargoed heb vandaag en gisteren de hele dag gegamed, verder alleen geslapen, en was pas om 4 uur klaar vandaag. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=5491 Maareh... echt een top spel.
__________________ Be carefull when he offers you a cigarette.. |
| |
| | #12 (permalink) |
| Sergeant First Class | ik vind de amerikaanse en britse missies altijd het leukste, gewoonweg omdat die me het meest interresseren en weet ik ook het meeste van af ![]() die russische in cod1 vond ik geen ruk aan.. hoop dat ze in cod2 beter zijn (voor zover ik gelezen heb wel ) |
| |
| | #13 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Deze x is russische campaign wel vet , beter dan de Brittse campaign. reden: Russische campaig heb je veel soldaten + ook gebouwen enz.
| |
| | #14 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 20 October 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik vind op de eerste plaats de US campaign het leukst, lekkere hevige gevechten als Point Du Hoc, en fijna geweren, enzovoort. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=5491 Daarna de Russen met die training waar ik altijd aardappelen op die commisar gooi ![]() En dan de Britten (Als de britten op patrouile gaan met die tanks tegen die Tiger tanks vind ik ook een van het vetste!). En ja hoor: GEEN "RAMBO" MISSIE'S
__________________ RinCe@CoDJumper.com Owns Me! |
| |
| | #15 (permalink) | |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
AI van soldaten in cod2 = beter dan cod 1en UO
__________________ COD MP nick name: Khattab. BIA MP nick name : Pvt.Ali. | |
| |
| | #16 (permalink) |
| Private Join Date: 12 September 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | ik had van Point Du Hoc meer verwcht dat je een beetje zelf die haaken mag afschieten en andere dingetjes en ik vind het niet echt echt met dat dorp er achter ik ben in normandië geweest en er was geen dorp alleen een hoopje duin dus een afgang. BACK-ON-TOPIC de britten vond ik wel het leukst daarna de US en de Russe vond ik geen RUK aan je bent in 20 min klaar |
| |
| | #17 (permalink) |
| Corporal Join Date: 09 October 05 Location: Eindhoven
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | De britten zijn veel en veel beter dan in CoD 1. De russen iets terug geen massa missie zoals stalingrad deel 1 .Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=5491 De amerikanen waren super vet!!! |
| |
| | #18 (permalink) |
| Sergeant Major | Ja zeker, alleen hebben ze weer een fout gemaakt met de carbine. Er staat met wapens kiezen M1A1 Carbine, maar dat klopt niet, want deze keer heb je de normale carbine met houten kolf, en niet de para versie. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=5491 En waarom hebben ze in Caen in vredesnaam Amerikanen gedaan. Dat is Britse glorie!
__________________ Be carefull when he offers you a cigarette.. |
| |
| | #19 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 29 October 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | hoewel ik de SP nog niet helemaal heb uitgespeeld (ben ergens havlerwege caen) vond ik tot nu toe Point du Hoc wel een van de tofste!!! omdat het zo chaotisch was vraagje: duurt de SP van CoD2 nu langer, korter of even lang als CoD (UO)??? ik kan het nog niet weten want ik heb hem nog niet uitgespeeld over de MP ben ik btw ook wel te spreken |
| |
| | #20 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 01 September 05 Location: naast de club
Downloads: 13 Uploads: 0 ![]() | Quote:
| |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |