![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 08 April 06
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | D-day op een gegeven moment in The battle of pointe te du hoc. Read more on: : i3D.net Game Forums /singleplayer-cod2/7285-help-hoe-kom-ik-verder-call-duty-2-a.html Krijg je 2 minuten om een Groene gas boven op de bunker te gooien. Zo dat de piloten zien waar je je bevind inverband met het gooien van bomen voor de duitsers. Wie weet waar ik die van daan haal...? Ik heb alleen standaard 4 witen en 4 Granaten. |
| |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Keizer | Al tijdje niet meer gedaan maar volgens mij moet je gewoon bovenop die bunker gaan zitten en dan zie je vanzelf waar je hem neer moet leggen, daar op gaan zitten en op use drukken. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=7285 Waar die gozer die granaat opeens vandaan haalt weet ik ook niet =)
__________________ Poepie! |
| |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| blabla.. Join Date: 05 September 05 Location: Drachten =)
Downloads: 57 Uploads: 0
Xfire: amoory ![]() | Klopt.. je moet op de bunker, of er achter.. dat weet ik niet meer precies. En daar kan je dan op F drukken en plots is daar de groene rook!!
__________________ ... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Sergeant First Class | ja, op die bunker zit een soort schacht meen ik... daarin kan je lopen en dan zit er in het hoekje van die schacht, op de rand een geel-knipperende smoke granaat... gewoon net als met explosives op Use knop drukken en warempel, je hebt groene smoke |
| |
| | #5 (permalink) |
| Forum Held! Join Date: 26 January 05 Location: Overijssel
Downloads: 13 Uploads: 0 ![]() | Goed, Ik heb een behoorlijk aantal berichten verwijdert, omdat deze gewoon niks te maken hadden met de vraag van de topicstarter, maak hierover maar een nieuw topic aan ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=7285 Topic gaat (tijdelijk) dicht, mocht de topicstarter nog steeds het forum bezoeken, en is zijn vraag nog niet beantwoord, dan zie ik hierover graag een Pm verschijnen om het topic te her-openen. |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |