![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 21 August 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /singleplayer-cod2/7740-beoordeling-cod2.html Vooral van D-Day had ik veel meer verwacht (ik kwam wel heel makkelijk het strand op). Ook vond ik enkele missie's in Afrika best wel saai, maar ja ieder zijn smaak. De mooiste missies vond ik wederom de Russische. Jammer dat CoD3 niet voor de pc uitkomt, waar slaat dit op??!! |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) | |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Quote:
Russische missies waren ook het vetste.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! | |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Corporal | als ik het goed heb wordt cod3 gemaakt door de grote bedrijven die achter o.a. de x-box enz zitten en gaat hij zo 123 nog niet uit komen op pc en cod 3 zou ook geen ww2 game worden maar meer gericht op de oorlogen van de afgelopen 10 jr (ik vindt het niet echt een grappig vooruitzicht) maarja dat zien we dan wel weer
__________________ x-fire :reloadedbeton :: DFC: ublic,cod2, server 213.201.227.32:31000:: DFC::rifle only server 213.201.227.32:31010 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 07 October 05
Downloads: 3 Uploads: 0 ![]() | CoD 1 was echt geniaal heb net weer wat in de SP van CoD2 gespeeld (ik geef mezelf missies rifle only op hardend )Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=7740 maar deze vond ik VEEL minder sfeer ademen dan 1. dacht nog eigenlijk is de missie El Daba de enige die wel sfeer heeft (point du hoc ook wel iets) de rest is puur rechtaan knallen misschien komt dit ook wel doordat bij deze 2 missies je even tijd krijgt rond te kijken en niet gelijk in de actie gegooit word. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Sergeant Major | Ik heb zoals met bijna elk spel genoten van de SP. Het was echt kicke, deze keer waren zelfs de russische missies cool. United offensive vond ik ze maar vreselijk kut. Enne, ik ga denk ik CoD 3 niet kopen, heb tot nu toe het liefste brothers in arms hells highway. Zegen de makers ervan dat ze eindelijk market garden doen ik hou van ze
__________________ Be carefull when he offers you a cigarette.. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| General Join Date: 27 January 06 Location: Maastricht
Downloads: 28 Uploads: 0
Xfire: jeannotvb ![]() | Quote:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Als je ziet wat voor geld er van een spel naar de makers gaat :x Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=7740 Was eerst op tv over een spel van 50 euro. 10 euro naar de makers 10 euro naar iets anders 10 euro naar de winkel 10 euro naar nog iets anders 10 euro naar nog wat zooi. Dus een spel hoeft maar 10 euro te kosten als je het bij AV koopt ofzo
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Quote:
Er wordt in ieder geval flink verdient aan zo een spel. Stel er zijn 1 miljoen exemplaren van COD1 verkocht dan hebben ze 10 miljoen binnengehaald(de makers). COD1 wordt een succes nog meer mensen kopen het en toen kwam UO ook een succes hoppa weer een bom geld.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| aka YEXI | Ik heb liever dat COD3 zich gewoon weer in WOII afspeelt. Al die Vietnam-games en Modern Combat vind ik maar niks. Daar zit geen sfeer in vind ik. Als je WOII games speelt voel je altijd wel geheimzinnigheid, imo.
__________________ __________________ __________________ __________________ __________________ |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Corporal Join Date: 09 March 06
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | HFW (mijn clan) beoordeelt cod2 zo: Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=7740 -Gameplay: *10 -Realisme: *6.5 -Grafisch: *5.5 (10 voor dx9, 1 omdat het op "werkende" video-kaarten opeens toch niet werkt, wat dus wel op de doos stond) -Missies: *6 (Kan intenser en beter, kijk bij "Waarlijkheid:" voor details) -Waarlijkheid van 1e trailer en met het spel van nu: *1 (Mensen kregen betere voorstellingen van het spel in de eerste officiele INGAME trailer dan de werkelijkheid, ze lieten alleen de mooie beelden zien wat dus niet helemaal zo is.) (Comunity) Support: *1 (Er wordt bijna helemaal niks aan gedaan!) Multiplay overall: *1 (Te veel cheaters en cheatmogelijkheden en de patch met punkbuster verhelpt het niet, nieuwe mappen zijn niet nieuw maar oud (we kennen ze al) en zijn dus niks waard!) Singpleplayer overall: *6 (Te makkelijk, missies zijn SOMS eentonig, gameplay is wel goed, de waarheid is minder dan de trailer). Resultaat alles bij elkaar: 5.1 = Onvoldoende, het spel is alleen goed voor de graphics en gameplay en de singeplayer is ook nog wel iets, maar verder heb je er weinig aan. Aan te raden: Ja, als je houd van veel singpleplayer en cheaters in multiplayer. Nee, als je niet ge-cheat wilt worden en liever mp dan sp spellen speelt. Cod3 persoonlijke mening: Ik vind dat het gewoon op de PC uit moet komen en moet verdergaan over de tweede wereld oorlog EN dat het grafisch speelbaar is voor (bijna) iedereen (van dx7-dx10 die bijna uitkomt). Modern Combat (het gerucht is zowieso niet waar) is gewoon helemaal niks. Ook vind ik dat de support helemaal anders moet, meer mensen op de help-desk, meer mensen die aan de officiele site(s) werken, meer patches etc..... |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| Corporal Join Date: 09 March 06
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
| |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| blabla.. Join Date: 05 September 05 Location: Drachten =)
Downloads: 57 Uploads: 0
Xfire: amoory ![]() | Quote:
__________________ ... | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Sergeant First Class | Quote:
het voordeel van consoles is dat je alle spellen even goed kunt spelen zoals andere (geen gekloot met welke pc beter is enzo) en je hoeft niet op te letten welk spel je wel en niet kan draaien als je een nieuw spel wilt kopen | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |