![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 05 September 05
Downloads: 16 Uploads: 0 ![]() | Het probleem is dat ik die gast moet volgen, dan op een open veld komen veel vijandelijke soldaten aan. Keer op keer worden we ondekt en kapotgeschoten. Wie heeft er een hint om er doorheen te komen? Read more on: : i3D.net Game Forums /singleplayer-cod4/18318-sniper-missie.html Alvast bedankt |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Nieuwsposter Join Date: 17 September 06 Location: Tielt,België
Downloads: 31 Uploads: 0 ![]() | bedoel je die tanks en soldaatjes die al wandelend kome? gwn achter die gast gaan liggen en ervoor zorgen dat je tussen de mannetjes gaat ligge en niet te dicht erbij blijf gwn vlak achter je teammaat |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| MrInappropriate Join Date: 15 August 06 Location: Nijmegen, NL
Downloads: 69 Uploads: 0
Xfire: HyPnOtiCNL ![]() | Ik ben daar gewoon helemaal omheen gegaan xD |
| | |
| | #6 (permalink) |
| #Rsw. PuNaNy™ | lol, there is radiation all over the place, we need to go around. if you absorb it to much you're a dead man
__________________ "It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are" Proud Leader of the: Recon Strategical Wargroup |Mijn Game Setup |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Friend of i3d! Join Date: 28 June 07 Location: Noorderling :-)
Downloads: 130 Uploads: 1 ![]() | Quote:
Njah, ik heb het opgelost door gewoon naast de tank te kruipen, daar letten ze niet op. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Sergeant First Class | Ik ben gewoon dwars door het midden gegaan.... is wel lachen dat die soldaten je niet zien Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=18318 Maar moest wel ineens uitwijken voor een tank
__________________ CPU: Q9450 @3.6GHz RAM: 4Gb 1066Mhz VGA: ATI 4870x2 OS : WinVista Business 64bit |
| | |
| | #11 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Sergeant First Class | Probeer maar eens in de MP in het "hoge" gras ben je bijna niet te zien. Ze moeten goed opletten/kijken om je te zien liggen, ik heb zo eens een clanmember van mij verrast oh ja ......... wel de juiste camo voor je wapen gebruiken (geen blauwe of rooie)
__________________ CPU: Q9450 @3.6GHz RAM: 4Gb 1066Mhz VGA: ATI 4870x2 OS : WinVista Business 64bit |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Sergeant First Class | Quote:
)
__________________ CPU: Q9450 @3.6GHz RAM: 4Gb 1066Mhz VGA: ATI 4870x2 OS : WinVista Business 64bit | |
| | |
| | #16 (permalink) | |
| Gamert Join Date: 11 September 05 Location: Tiel, Nederland
Downloads: 37 Uploads: 0
Xfire: xander007 ![]() | Quote:
| |
| | |
| | #20 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | O ik ben het wel gewend van Rabbit12 dattie geen interpunctie gebruikt, en ik vind het helemaal niet erg. Dat hoort gewoon bij je stijl Ja toggg |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |