![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #77 (permalink) |
| BeG Elites Cpt. Xbox Live: 107th Join Date: 5th August 2008 Location: Eeklo, België
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nog iets, de 2 crashes die je overleeft in het spel, weten jullie dat een helikopter automatisch begint te cirkelen om hem tot controle op de grond te krijgen ? Met de nuclaire atoombom, zou je wel tot de grond komen maar alleen al door de hitte zou je gewoon smelten + de helikopter .. Dat is een beetje overdreven .. Maar natuurlijk, jongens, het is een spel eh ? grdz, Ik |
| | |
| | #79 (permalink) | |
| In love <3 | Quote:
Aangezien je niet weet op welke afstand je van de ontploffing van de bom bent in COD4 is dit moeilijk te zeggen. De schokgolf en EMP die een nucleaire ontploffing met zich meebrengt kan erg ver komen, dat kan ervoor gezorgd hebben dat de helikopter neerstort en je niet direct sterft door de hitte maar door de fallout. | |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Ready for duty! Moderator Call of Duty | Heu, zag je posts even niet. Wel mooi dat je ook wat over die crashes kan zeggen ja. Eigenlijk moet je eens een stukje schrijven waarin je bij elke CoD4 missie het realisme bespreek. Dat lijkt me enorm interessant! Dan plaatsen we het ook (met jouw naam) op Call of Duty.nl ![]() |
| | |
| | #82 (permalink) | |
| BeG Elites Cpt. Xbox Live: 107th Join Date: 5th August 2008 Location: Eeklo, België
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
grdz, Ik | |
| | |
| | #86 (permalink) |
| hip hop bunny | nee, zoals al eerder werd gezegt lijkt het me best klote als je binnen 15 seconden word doodgeschoten en dat je dan niet weer respawn maar dat je dan gewoon de game niet meer kan spelen, en als je het te realistisch zou maken zou het een half horrorspel worden
__________________ Quis me noceo vivit non diu |
| | |
| | #89 (permalink) | |
| In love <3 | Quote:
Als je genoeg cover en kogels hebt kun je heel wat man aan als je een van de special forces bent. Deze worden vaker in kleine groepen ergens naartoe gestuurd. | |
| | |
| | #91 (permalink) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja, de SAS is het best getrainde spelcial forces eskadron in de wereld, daarnaast SEALs en daarnaast Spetsnaz. Maar 2 Snipers in een open omgeving met 8claymores en c4 tegen een heel peleton ? Volgens mij niet. Inderdaad, deze worden erop getraind, grote hoeveelheden manschappen uit te schakelen maar dit is erover. BTW; Ik heb een boek liggen over SAS (special air service) en daarin staan verhalen over verschillende "heldendaden".. 1 ervan: In de eerste irak-oorlog (desert storm). Een SAS soldaat word achtergelaten door zijn squad 300.6 km van zijn basis. 250 km woestijn, de rest stadgebied. Die kerel heeft met een pistool en een handgranaat, een konvooi van 4 tanks en 6 voertuigen uitgeschakeld en met 36 kg bepakking (kleding, rugzak, etc.) de 300.6 km uitgelopen . Hij kwam aan bij de basis en heeft hiervoor de congressional medal of honor toegewezen gekregen. Verdere verhalen volgen. grdz Last edited by BeG Killjoy; 6-8-2008 at 22:50.. Reason: Perongeluk op reageren geklikt :) |
| | |
| | #95 (permalink) | |
| i3d's eekhoorn Join Date: 4th April 2007 Location: Achter Bluezone aan, die mijn nootje heeft gestolen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
![]()
__________________ We make war to get peace. | |
| | |
| | #98 (permalink) | |
| Private Join Date: 21st May 2008
![]() ![]() ![]() | Quote:
| |
| | |
| | #99 (permalink) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik heb niets gezegd over waar dat het is. Het is een schietclub ergens in texas dat ik het gezien heb, ben er 2 weken gebleven met me nonkel (-die ook jaagt en competitie schiet-). Ik geloof dat de club stonerplex ofzoiets noemde, zou het nog eens moeten navragen, zal het je zo snel mogelijk laten weten Heb oa da NASA basis van een afstan gezien, das ook de moeite .Maar al bij al, zeg ik jullie dat het niet gezond is om een .50 caliber in je lijf te krijgen xD grdz, Ik |
| | |