![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
| View Poll Results: Speel jij nog SP? | |||
| Ja, regelmatig | | 13 | 20.63% |
| Ja, soms | | 21 | 33.33% |
| Nee, uitgespeeld en klaar dus | | 22 | 34.92% |
| Nee, nooit gespeeld. | | 7 | 11.11% |
| Voters: 63. You may not vote on this poll | |||
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Gewaardeerd forumlid |
__________________ Exit. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) |
| Captain Join Date: 12 December 06
Downloads: 82 Uploads: 0 ![]() | Eerlijk gezegt heb ik nog nooit Call of Duty 4 Modern Warfare SP gedaan ![]() Ik speel altijd maar Multiplayer, ik vind het namelijk veel mooier om tegen andere mensen te spelen en niet tegen van die gestuurde poppetjes. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lt General Join Date: 06 February 08 Location: gelderland
Downloads: 216 Uploads: 0
Xfire: nelesss ![]() | ik heb toen die tijd de sp helemaal uitgespeeld. vond het kicke heb toen van s'morgens vroeg(8 uur) tot s'avonds laat(12 uur) in een stuk door gespeeld. en toen ik bij de een na laaatste missie aankwam toen dacht ik huh???? waar is het volgende hoofdstuk nu al afgelopen?? ging voor mij iets te snel. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Colonel Join Date: 30 December 07 Location: Terheijden
Downloads: 14 Uploads: 0
Xfire: ionleviathan ![]() | Ik ben toentertijd begonnen met de Multiplayer, toen ik rond r17 zat ben ik ook eens in een rustig weekendje aan de SP begonnen, die heb ik toen op mn gemak de storyline doorgewerkt als ik ff al genoeg MP had gedaan en toen ik de storyline uit had heb ik nog enkele losse missies op veteran gespeeld (had de story op hardened). Maar voor de rest niet echt meer gespeeld. Alleen nu af en toe als ik mooie screenshots van het spel wil maken voor website designs of andere stuff. Daarom heb ik voor soms gekozen, omdat ik heel soms nog wel eens SP opstart . |
| | |
| | #8 (permalink) |
| {B-T}BravoTango Join Date: 21 December 06 Location: winkel
Downloads: 17 Uploads: 0 ![]() | ik heb een keer de sp uitgespeeld en toen niet meer aangeraakt. (behalve de laatste missie in het vliegtuig) ik vind het echt tergend dat die mannetjes maar blijven spawnen als je geen terein wint... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Colonel Join Date: 30 December 07 Location: Terheijden
Downloads: 14 Uploads: 0
Xfire: ionleviathan ![]() | Volgens mij zitten er standaard geen Artificial Intelligence-bots in het spel, ook zijn er geen botroutes. Dus het is niet echt op die manier mogelijk. Volgens mij was er wel mogelijkheid d.m.v. een mod dacht ik, al weet ik niet precies welke. Maar dat schijnen ook niet echt hele gecompliceerde bots te zijn, meer alleen 'domme' testobjecten. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 28 June 07 Location: Noorderling :-)
Downloads: 130 Uploads: 1 ![]() | Eenmaal uitgespeeld, voor de rest ook niet meer mee bezig geweest
__________________ [ Member of #C-lwd|Clan. / Boo! Gaming ] [ Problems with games? Check i3D support ] [ Community forum rules ] |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Private Join Date: 21 May 08
Downloads: 5 Uploads: 0 ![]() | Ik vond het een heel mooie singleplayer, goed uitgewerkt en de verhaal lijn ook. Ik heb hem eerst op hardened uitgespeeld, toen op veteran (Tering wat is mile high club moeilijk dan, je moet binnen 1 minuut bij die hostage zijn) Read more on: : i3D.net Game Forums /singleplayer-cod4/22269-speel-jij-nog-de-sp.html Ik ben van plan om hem nog eens te spelen, als ik even niks anders te doen heb(ga ook nog even de uitbreiding van supcom kopen, forged alliance) |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 26 August 08 Location: Gouda
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Ik heb het spel nu ongeveer een maandje en nog niet klaar mee. ik kan ook alleen maar sp doen omdat ik geen xbox live heb. wel ga ik soms met vrienden spelen. dan zijn we met zijn vieren en dat is wel leuk. de sp zelf vind ik heel leuk. mooie graphics enzo, de alleereerste keer speelde ik op easy . daarna normal en nu op hardened . ik vind het nog steeds een leuk spel |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| ZZzzzz | Quote:
![]() Alleen in die MAP met dat reuze rad is een vern**kte. Heel af en toe speel ik hm nog... met name de F.N.G. map... kijken of im mn tijd kan verbeteren
__________________ Top Five Most Disappointing First Person Shooters (PC) ever: 1) Battlefield: Bad Company 2 2) Medal of Honor (2010) 3) Call of Duty: Modern Warfare 2 4) Operation Flashpoint: Dragon Rising 5) Call of Duty: Black Ops Why? Because they are all cheap console ports!!! Shame on the development teams... | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 01 December 05
Downloads: 26 Uploads: 0 ![]() | vrij regelmatig , heb het nu ongeveer 2 weken, SP net vandaag uitgespeeld, (daarvoor veel MP gespeeld, en wou ook niet té snel klaar zijn met de SP, is het ook maar zonde vind ik). Maar echt wel 1 van de beste SP-storyline dat'k ooit gezien heb, nice |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| ZZzzzz | Quote:
Gewoon meteen de eerste keer op Veteran spelen, dan ben je niet snel klaar
__________________ Top Five Most Disappointing First Person Shooters (PC) ever: 1) Battlefield: Bad Company 2 2) Medal of Honor (2010) 3) Call of Duty: Modern Warfare 2 4) Operation Flashpoint: Dragon Rising 5) Call of Duty: Black Ops Why? Because they are all cheap console ports!!! Shame on the development teams... | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |