![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | De Nazi Zombies. Terwijl sommigen zich al afvragen wat deze gedrochten doen in een normaal gesproken realistische WWII-shooter, is het volgens de meeste anderen toch één van de leukste modes van de co-op. Wel begrijpelijk, want het is gewoon geweldig om samen met drie andere vrienden zo veel mogelijk zombie waves te overleven. We staan even stil bij deze bijzondere spelmode in World at War. Je dacht dat ze dood waren. Je heb je vergist. De Nacht der Untoten begint. De hele spelmode speelt zich af in een speciaal ontworpen omgeving. Een nachtelijke omgeving, gehuld in nevelige en angstaanjagende sfeer. Je bevindt je samen met je vrienden in een huis en van alle kanten komen zombies aanstormen. Ze breken door de barricades en doen er alles aan om jou proberen te doden. Teamwork is belangrijk, want als jij dood bent dan zijn je vrienden dat ook zeer spoedig en is het zaakje afgelopen. Nou ja, dan zeg ik wel dood, maar gelukkig ben je niet helemaal dood. Je ligt op de grond en je kunt met je pistool nog wat zombies van je afschudden. Maar je vrienden zullen je wel te hulp moeten komen, want erg effectief ben je niet meer en als iedereen zo in die Last Stand zit, is het potje over. Voor elke kill krijg je geld, waarmee je weer nieuwe wapens en ammo kunt kopen. Ook kun je je punten weggeven aan het repareren van de barricades. Voor headshots krijg je uiteraard extra veel geld, leuk om de skills proberen te verbeteren. ![]() Zodra je 1000 dollar hebt kun je nieuwe delen van het huis unlocken zodat je weer nieuwe wapens kunt kopen. Zo kun je uiteindelijk ook naar de verdieping erboven boven en unlock je een kamer waar je willekeurige wapens kunt verkrijgen. De vlammenwerper kun je overigens alleen bij deze doos halen, niet ergens van de muur. Dus probeer in ieder geval wel zover te komen, want de vlammenwerper is voor zo'n zombie-massa erg handig. Call of Duty: World At War is vandaag uitgekomen en mocht je het spel vandaag al in je bezit hebben, neem dan even de moeite om eens met drie anderen deze Nazi Zombie mode te proberen. Jammer genoeg kun je niet meteen aan de zombie mode beginnen, want je moet eerst de Singleplayer uitspelen. Maar dat is ook leuk. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() | Kom dan met uitleg ipv zo een onzinnige post te maken.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #7 (permalink) |
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | 1. De unlacker van GameCopyWorld is in principe een soort crack. 2. Devmap werkt niet met co-op. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Heer beer Chris | je moet wle de goeie unlocker pakken niet de crack gewoon de Unlocker, daar krijg je een profiel die je moet vervangen, waarbij alles geunlockt is deathcards missies / zombie's etc..
__________________ *- Life is a one way road where you can see back, But you can’t go back so don’t miss anything enjoy every second of life. -* ![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | Ja precies. Maar normaal gesproken moet je gewoon eerst de SP uitspelen. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Sergeant Major Join Date: 16 November 07
Downloads: 120 Uploads: 1 ![]() | Je kan direct zombie spelen zonder cheat, dit is dan wel co-op mode. Als je de singelplayer hebt uitgespeeld kan je zombie in je 1tje doen. En als je een nade gooit en dat ventje zijn benen liggen er af dan kruipt hij na je toe Read more on: : i3D.net Game Forums /singleplayer-cod5-waw/38599-special-nacht-der-untoten.html Kijk maar: Call of Duty World at War - Xfire Video Mijn broertje is die Anne Frank xD en we zijn met zijn 2 tot wave 13 gekomen De makers zijn met 4 man tot lvl 23 gekomen. |
| | |
| | #13 (permalink) |
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() | |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Easy Company Join Date: 27 June 06
Downloads: 113 Uploads: 0 ![]() | deze game mode is echt meeer dan grappig met z'n 2e of meer. het begint echt ontzettend fun te worden als die zombies echt door elk raam komen jumpen. en het dus super druk wordt kortom: leuke gametype Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=38599 alleen weet ik niet of het verstandig is om alle barricades weg te "kopen"
__________________ ATI for the win. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Join Date: 24 February 08
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Kan iemand die de officiele game heeft .. en een co up server host.. ook speleres laten meedoen die illegaal de game hebben? kzou graag met me vrienden deze gametype spelen lijkt me wel fun |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 01 November 08
Downloads: 3 Uploads: 0 ![]() | Heeft niemand hier problemen met het spel? Kunnen jullie dan eens kijken in het Technische Problemen gedeelte kijken. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=38599 Ik heb daar een Post geplaatst met een DirectX error waar ik geen oplossing voor kan vinden. Daarom kan ik geen Singleplayer uit spelen, en sommige MP maps niet doen. Ik heb het spel gedownload om te kijken wat het was, maar sommige mensen die het spel hebben gekocht hebben ook last van deze problemen. Daarom vind ik het nu niet waard om het spel te kopen al kan ik het nauwelijks spelen. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/singleplayer-cod5-waw/38599-special-nacht-der-untoten.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| Call of Duty.nl - The #1 Call of Duty Community! | This thread | Refback | 14-11-2008 15:42 | 1 |
| Call of Duty.nl Community news - [[Launch] Call of Duty: World at War uit in Nederland!] | This thread | Refback | 14-11-2008 15:30 | 1 |
| Call of Duty.nl Community news - [[Launch] Call of Duty: World at War uit in Nederland!] | This thread | Refback | 14-11-2008 13:42 | 3 |
| Call of Duty.nl - The #1 Call of Duty Community! | This thread | Refback | 14-11-2008 08:30 | 1 |
| New To Site? | Need Help? |