![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| 'S ne strafer! | En BTW, ik vind gamer.nl echt een *** site! Omg, een spel met een singleplayer van 6 uur geef je toch geen 10??? En ze geven minpunten, dus waarom een tien??? Read more on: : i3D.net Game Forums /singleplayer-cod6-mw2/90960-singleplayer-wat-vind-jij-ervan.html Greetz HaNSoNn Last edited by Dancing Lobster; 11-11-2009 at 10:35. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Lt General Join Date: 13 July 08
Downloads: 70 Uploads: 0 ![]() | de singeplayer vind ik bagger, veel te druk. De multiplayer daarintegen is briljant ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=90960 ik zou het spel eerder een 8.5 geven dan een 10. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Corporal | De singelplayer vind ik wel nice, nog niet uitgespeeld want kdoe mp atm. Maar de mp... Veel te veel campers man, je gaat zo snel dood dat je niet hoeft te aimen voor te killen waardoor iedereen zit te campen. Voelt net alsof ik cod4 hardcore speel, je sterft zo snel |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sergeant First Class | De single player vind ik grafisch zeer mooi en de verhaallijn is ook pakkend.... al met al geef ik de singleplayer een 10 ![]() @Kennethdw, dit gaat over de SP, maar op je verhaal terug te komen; je zal aan de mappen moeten wennen, zodra je die beter kent zal het ook beter gaan.
__________________ CPU: Q9450 @3.6GHz RAM: 4Gb 1066Mhz VGA: ATI 4870x2 OS : WinVista Business 64bit |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() | Modbreak: dit gaat over de SINGEPLAYER! Laten we het daar dan ook op houden, als je je mening over de MP wil geven doe je dat in dit topic of maak een nieuw topic aan in het MP gedeelte! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| 'S ne strafer! | Oke, en weten jullie iets over de duur van de singleplayer?? (geef ook even je niveau erbij --> Private, Regular, Veteran, Hardened,...) => is lekker gemakkelijk |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 17 December 05 Location: brabant
Downloads: 103 Uploads: 0
Xfire: Screamingeagles ![]() | Single player is mooi niks mis mee vol actie ben nu in level4 ofzo speel hardend |
| | |
| | #9 (permalink) | |
Xfire: yanto148 ![]() | De singleplayer is echt G-E-W-E-L-D-I-G ![]() ![]() ![]() Ik heb hem nog niet helemaal uit, maar wat ik er tot nu toe van gezien heb is gewoon super vet Van zodra je hem opstart ben je meteen aan je scherm gekluisterd. Het verhaal zelf zit erg goed in elkaar, met enorm veel onverwachte plotwendingen. Ook de gameplay is super. Het ene moment zit je rustig aan het machine geweer van een jeep, te wachten tot je die ene vijand ziet waardoor alle rust ineens een complete chaos wordt. Even later ga je weer van huis tot huis, en overal vliegen de kogels en granaten om je heen... om dan weer een stealth missie te spelen ![]() Hij zit ook vol afwisseling, zo moet je af en toe klimmen, of sprinten voor je leven. Of je moet even stoppen met infanerie afknallen en een speciaal wapen zoeken om die ene helikopter neer te halen ![]() Je hoort het, I love it ![]() ![]() Quote:
. Hardened niveau trouwens. | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Sergeant | Heb de SP uitgespeeld in 5u45min op Recruit omdat ik altijd eerst op Recruit een SP speel om dan telkens een stap hoger te gaan (in sommige spellen unlock je iets per moeilijkheidsgraad). Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=90960 Vond het goed, maar dat bergklimmen was enerverend.
__________________ |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Corporal Join Date: 15 October 08 Location: Heerhugowaard
Downloads: 19 Uploads: 0
Xfire: sashadark ![]() | 8u 22min veteran dat bergklimmen was idd een soort van trucje maar is wel chill. (is het ook zo dat als je op alle niveau's uitspeelt je cheat menu krijgt? net als bij COD4)
__________________ CPU: q9300 @3,0 GHZ GPU: MSI Twin FrozrII GTX470 @830 RAM: 4Gig Corsair vengeance 1600 MOBO:Gigabyte GA-X48 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| {UK-US} Join Date: 19 December 08 Location: Nijmegen
Downloads: 40 Uploads: 0
Xfire: 1stmsfsixtynine ![]() | Heerlijk ook die sneeuwscooters ( de jumps ) en de zodiac achtervolging . En net als in MW1 Speel altijd eerst recruit om gelijk door te gaan naar hardened , en dat ga ik nu doen ![]() Maar blijf het idee houden dat het zo over is , denk dat ik teveel in het verhaal zit en de tijd niet in de gaten heb ![]() Last edited by Tagi; 13-11-2009 at 11:42. Reason: Spoiler verwijderd |
| | |
| | #13 (permalink) |
| CallOfDuty.nl - News Team Join Date: 10 February 09 Location: Apeldoorn
Downloads: 200 Uploads: 0 ![]() ![]() ![]() | Geweldig, het enige jammere eraan is dat het soms iets TE druk of onlogisch is. Ik vindt het wel een mooi spel maar vindt het laatste level (boot - achtervolging level) net iets te geen COD. Zo'n sneeuwscooter moet erbij kunnen maar een hele achtervolging vind ik net iets teveel om erbij in te gooien. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=90960 Al met al een 8,5 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| De singleplayer was geweldig. De karakters, veel verschillende plaatsen. Onderwater, stealth missie, rennen for life, echt vet!. Het enige vind ik die grote chaos op dat vliegveld en rio de janeiro, waar ik eerst echt niet doorheen te schieten was. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=90960 Al met al een goed verhaal, Top spel. Regular: 6 uur en 6 minuten | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Sergeant First Class | Nou ik heb de singleplayer uitgespeeld en nogmaals FORMIDABEL!! Ook het stukje waarin je met een bootje een ander bootje moet achtervolgen moet je je concentratie erbij houden...... maar het einde is ook zeer mooi... ik ga niet vertellen wat er gebeurd maar ik denk dat iedereen het hier met mij eens is. Tip: wanneer de aftiteling komt zie je ook die devoleper lopen (rode blouse) die die uitleg gaf op youtube (ben ff zijn naam kwijt (Peter Browning?) Regular tijd: 6u 34m en maar op 50% (?)
__________________ CPU: Q9450 @3.6GHz RAM: 4Gb 1066Mhz VGA: ATI 4870x2 OS : WinVista Business 64bit |
| | |
| | #16 (permalink) | |
Xfire: yanto148 ![]() | Quote:
. Kan je overgins bij je stats zien | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| i3D news team Join Date: 04 June 08 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 89 Uploads: 3
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() | Singleplayer was echt leuk om te spelen! In het begin had ik zo mijn twijfels, maar deze keer word je echt vanaf de intro van de SP meegetrokken in het verhaal. De singleplayer was langer, leuker en vooral ook de verhaallijn was leuker als MW(1). Er gebeuren nu echt dingen die je nooit had verwacht, en waardoor je juist weer begint af te vragen hoe het verder gaat. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=90960 Vooral op het eind komen mij veel vragen tegemoet, waarop we misschien weer 2 jaar moeten wachten. In ieder geval vind ik de singleplayer weer net wat te kort, alhoewel ik hem had uitgespeeld in 5 uur tijd. Verhaal: 8.5 Gameplay: 8 Originaliteit: 7.5 Al met al toch wel een 8 waard vind ik zelf.
__________________ Battlefield 4 HQ Nederland - BF4HQ.NL i3D.net network: Call of Duty.nl Co-Editor in chief | Battlefield3.eu / Battlefieldheroes.net Editor | MedalofHonor.nl ![]() # Battlefield3.eu Twitter! # Twitter / StevenW.net - My blog # Battlelog |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Join Date: 25 September 08 Location: nederland-almelo
Downloads: 12 Uploads: 0
Xfire: blackshelve ![]() | man, de singleplayer is gewoon brilliant. Vol met actie, het is als het ware een film die je beleefd. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=90960 Wie wil nou niet om als amerikaan tegen de russen vechten in een kapotte witte huis. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| 'S ne strafer! | Hmm, al bij al veel positieve comments... Maar ik denk toch dat ik hem niet koop, en ik blijf duimen voor de Treyarch CoD7 en hopelijk (sorry!) wordt de volgende IW game terug een oldskool WO2 shooter met pure skillz. Ik heb hier veel uit geleerd (uit jullie comments en het KAN zijn dat ik hem uiteindelijk koop. Waarschijnlijk leen ik hem wel van een vriend voor aleen de SP, daarom dat ik deze vraag stelde!Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=90960 Thank you!!! Greetz HaNSoNn -- Ouch -- Hannes |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Private Join Date: 01 November 08 Location: amersfoort
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Zelf vind ik de Single player wel gaaf maar ook weer een beetje tegenvallen er is namelijk 1 missie waarin je door een menigte rent met onschuldigde mensen door een paar straten heen. Zulk soort missies moeten er ook komen en via Gamekings heb ik gehoord op tv dat er ook kind soldaten in voor komen ik heb er namenlijk geen gezien. maar er zitten ook paar toffe missies in zoals van Art III missie 1 dat is een sniper missie in het sneeuw en de 2e missie na het trainings pit. met het klimmen op een ijsberg. Ook vind ik Multiplayer erg tegenvallen, de grappics zijn wel nice maar ik vind het irritant dat ik niet met me broertje in 1 server kan joinen door steam omdat we hetzelfde IP addres hebben, en dat je niet zelf je map/server kan uitzoeken. Voor de rest vind ik de embleems enzo wel stoer en de killstreak rewards. Ook vind ik et knap irritant dat als je het spel beu bent het niet meer kan verkopen omdat je de key code al geactiveert heb op steam, of als je het spel niets aan vind em niet meer kan ruilen in de winkel. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=90960 Naja dat is mijn mening. Heel VEEL game plezier!!! (en fijne feestdagen en een voorspoedig 2010) |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |