![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 05 May 08
Downloads: 7 Uploads: 0 ![]() | Ik zit nog maar in het begin van de missies, nl. daar waar je uit de gevangenis moet zien uit te breken. Nu ik zit daar waar je iemand van je mede-gevangenen moet 'protecten' tegen de opkomende gevangenisbewakers. Die komen steeds op de trap aangelopen, en ik knal ze allemaal dood, en een half uur later is het nog niet gedaan. Ik heb de hele ruimte gecheckt en er is geen uitgang... Dus ik veronderstel dat je gwn alle bewakers moet killen eer je verder geraakt? Read more on: : i3D.net Game Forums /singleplayer-cod7/163473-sp-missie-uitbreken-uit-gevangenis.html Maar is het normaal dat ik er misschien 100 a 200 heb gekilld en het nog niet gedaan is?... |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| i3D news team Join Date: 04 June 08 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 89 Uploads: 3
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() | Ja volgens mij bedoel je het stuk waar Resnov de deur aan het openlassen is?
__________________ Battlefield 4 HQ Nederland - BF4HQ.NL i3D.net network: Call of Duty.nl Co-Editor in chief | Battlefield3.eu / Battlefieldheroes.net Editor | MedalofHonor.nl ![]() # Battlefield3.eu Twitter! # Twitter / StevenW.net - My blog # Battlelog |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 05 May 08
Downloads: 7 Uploads: 0 ![]() | Ja kijk op 10:30 zit ik en geraak niet verder.. YouTube - Call of Duty: Black Ops "Vorkuta" Walkthrough Part 1 HD Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=163473 Maar mijn 'protect guy' blijft daar staan en beweegt niet en er is geen gat in de muur zoals op 11:07 Last edited by Dancing Lobster; 14-11-2010 at 19:40. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| General Join Date: 15 May 07 Location: ooijpolder,(Gelderland)
Downloads: 81 Uploads: 26
Xfire: babiloot ![]() | Dan moet je de missie opnieuw starten, dit heb ik ook gehad met een andere missie. Nadat ik hem opnieuw gestart heb ging hij wel verder.
__________________ http://img171.imageshack.us/img171/5824/27173ly3.png" border="0" />Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! Problemen met games? Lees dit eerst. Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst. Handleiding i3D forums. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |