![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| General Join Date: 27 January 06 Location: Maastricht
Downloads: 28 Uploads: 0
Xfire: jeannotvb ![]() Provided Answers: 1 | Elke keer als ik de PC opstart switched hij bij het inlog scherm naar een 640x480 resolutie en vervolgens terug naar mijn standaard 1920x1200 resolutie. Read more on: : i3D.net Game Forums /software/149016-resolutie-slaat-terug-op-vista-64-bit.html Het vervelende daarvan is dat ik het bureaublad opnieuw moet organiseren aangezien alle icoontjes nu weer door elkaar staan (ik heb er een hele hoop). Mijn videokaart heeft de laatste drivers en Windows zelf is up-to-date. Any help? |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| N/A Join Date: 16 May 08 Location: Thuis
Downloads: 242 Uploads: 0
Xfire: Wrath2k10 ![]() Provided Answers: 16 | 1. Ik zou zeggen videokaart probleem, maar volgens zeggen zijn deze up to date Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=149016 2. Haal ff virusscanner erover heen |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| General Major Join Date: 05 September 08 Location: Noord-Brabant
Downloads: 52 Uploads: 0
Xfire: joeri5000 ![]() Provided Answers: 56 | Ik zou de videokaart drivers eraf gooien (opnieuw opstarten) en dan weer installeren (opnieuw opstarten). Heb ooit flikkerend beeld gehad bij opstarten ook op deze manier opgelost (beeld werd zwart 2x 1 seconden). Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=149016 Oja ik weet niet of het aan mij ligt maar de tekst in je handtekening en onder je profiel plaatje doen raar....
__________________ Vragen? Stuur een PM. ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Sergeant Major Join Date: 18 April 08 Location: Hilversum
Downloads: 135 Uploads: 0
Xfire: dragtest ![]() Provided Answers: 14 | Quote:
Heb ik ook hoor | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal Join Date: 16 June 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Desktop Icon Save and Restore Omdat dat nou eenmaal sneller is dan uitzoeken waardoor je resolutie eerst terug naar 640x480 gaat. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |