![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 22 February 06
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Nouw ik heb een bestand en die wil ik als een dll-bestand. Maar hier is het probleem. ik heb een aantal pogingen geprobeerd maar zonder geluk. Dus ben wat wezen googlen maar op dat moment heeft dat me nergens gebracht. Want ik krijg alleen maar treads of andere sites. Met hoe open je een dll-bestand? Dat is dus het tegen over gestelde van wat ik wil. Read more on: : i3D.net Game Forums /software/152605-dll-bestand-maken.html Ik hoop dat i3d mij kan helpen ![]() Mvg, Ranbowcorn Topictitel gewijzigd om verwarring te voorkomen; het gaat om een dll-bestand i.p.v. om een ddl-bestand. Last edited by Blackshark; 14-6-2010 at 20:24. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| i3D news team Join Date: 04 June 08 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 89 Uploads: 3
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 62 | Hoezo zou je een .dll bestand willen openen? Ik neem aan dat je .dll bedoeld en niet .ddl.
__________________ Battlefield 4 HQ Nederland - BF4HQ.NL i3D.net network: Call of Duty.nl Co-Editor in chief | Battlefield3.eu / Battlefieldheroes.net Editor | MedalofHonor.nl ![]() # Battlefield3.eu Twitter! # Twitter / StevenW.net - My blog # Battlelog |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| General Major Join Date: 05 September 08 Location: Noord-Brabant
Downloads: 52 Uploads: 0
Xfire: joeri5000 ![]() Provided Answers: 56 | Je wilt dus een .dll bestand maken? Kladblok en gewoon opslaan als .dll, moeilijk kan het niet zijn.
__________________ Vragen? Stuur een PM. ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! | Een dll-bestand kun je niet maken door simpelweg een kladblokbestand als dll op te slaan; die mogelijkheid is er niet. Het maken van een dll-bestand zit iets technischer in elkaar. ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=152605 @ Ranbowcorn: heb je hier al eens gekeken, daar staat een vrij duidelijke uitleg over hoe je een dll-bestand kunt maken. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://forum.i3d.net/software/152605-dll-bestand-maken.html | ||||
| Posted By | For | Type | Date | Hits |
| Zelf een DLL schrijven en gebruiken in C# | ComputerFAQ | This thread | Refback | 2-9-2010 16:27 | 5 |
| New To Site? | Need Help? |