![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #61 (permalink) |
| Join Date: 07 April 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | |
| | |
| Sponsored Links |
| | #62 (permalink) |
| Join Date: 07 April 11
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Bij het overschakelen in Hotmail van het ene bericht naar het andere, krijg ik een melding te zien 'Item 1' en kan dat andere bericht dan niet openen. Als ik op F5 klik kan ik dat andere bericht weer wel zien,maar dat moet ik dan bij het volgende bericht ook weer doen ! Ik werk met Vista en Firefox 9.0.1 |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Join Date: 13 January 12
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Firefox 9.0.1 op mijn laptop gezet, vervolgens wil ik naar site's gaan en werkt mijn spatiebalk niet meer. Het ligt niet aan de site want heb andere site's (o.a. google) ook geprobeerd. In andere browsers geprobeerd, geen problemen. Firefox al een keer helemaal verwijdert en weer erop gezet, helaas ook geen resultaat. Read more on: : i3D.net Game Forums /software/16032-firefox-problemen-en-oplossingen.html Het is niet dat die helemaal niet meer werkt, als ik bijvoorbeeld een tekst wil typen en bij de spatie komt, dan moet ik op spatie drukken en na ruim 10 seconden komt mijn spatie er nog eens te staan. Op chats trouwens hetzelfde probleem met enter/verzenden. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Vind firefox het fijnst werken, dus zou hem graag weer kunnen gebruiken! |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |