![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 20 June 10
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | ik heb een probleem met met het programma securty tool ik heb hem per ongeluk erop gezet en nu kan ik hem er niet meer van af halen ik kan niet bij mijn software en ook niet bij mijn taakbeheer help me !!! alvast bedankt |
| | |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 23 September 05 Location: Ommen
Downloads: 91 Uploads: 136
Xfire: Markicks ![]() Provided Answers: 316 | PC in veilige modus opstarten en het programma deïnstalleren of/en anti virus programma laten draaien!
__________________ i3D.net Super Moderator ![]() All your Battlefield news right here!" system setup | latest drivers | game troubleshooter | forum rules | movie collection |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() Provided Answers: 309 | Dit forum bestaat uit allerlei subforums (zoals Call of Duty, Software, Hardware, ...) en die bestaan uit hun beurt weer uit allerlei topics. In elk subforum staat links vanboven een knop "New Thread", daarmee maak je een nieuw topic. Even een screen gemaakt om het duidelijk te maken. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 23 September 05 Location: Ommen
Downloads: 91 Uploads: 136
Xfire: Markicks ![]() Provided Answers: 316 | Probeer één van de F-knoppen op je toetsenbord als het BIOS bezig is met laden. Gewoon constant één van die knoppen proberen. (F2 of F8 ofzo)
__________________ i3D.net Super Moderator ![]() All your Battlefield news right here!" system setup | latest drivers | game troubleshooter | forum rules | movie collection |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Om de veilige modus op te starten druk je vanaf het begin op F8, hierdoor zul je een keuze-menulijst krijgen, waarin je veilige modus aan moet klikken. Read more on: : i3D.net Game Forums /software/161935-security-tool-per-ongeluk-geinstalleerd.html Zorg er wel voor dat je een virusscanner op je pc hebt, want in veilige modus kun je geen gebruik meer maken van het internet!
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |