![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Programmer Join Date: 03 February 08 Location: Belgium
Downloads: 19 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 16 | Ik heb een probleem met mijn fraps. ik heb het gekocht paar weken geleden. En werkte perfect. Nu heb ik 2 weken geleden een nieuwe pc gekocht en als ik nu een video wil opnemen van bv. Counter Strike dan neemt hij het wel op maar als ik het dan afspeel hoor ik alleen sound en krijg ik geen beeld. Read more on: : i3D.net Game Forums /software/21147-fraps.html Ik heb al vanalles geprobeerd zoals: codecs te downloade, VLC player, ... Iemand nog een idee waar het probleem kan zitten? Cheers |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| General Join Date: 25 July 07 Location: Alblasserdam, Zuid-Holland
Downloads: 314 Uploads: 26
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 37 | Is het een .avi? DivX Video Player - DivX Video Codec - DivX Converter Werkt waarschijnlijk wel! Tip: kies bij de installatie alleen voor de Codec. Afspelen daarna gewoon in WMP. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #5 (permalink) |
| meow! Join Date: 21 December 06
Downloads: 301 Uploads: 8
Xfire: h0us3cat ![]() Provided Answers: 53 | en als die het niet doet installeer dan K-Lite Mega Codec Pack je kan hem downloaden op Computers.V-Chris - Downloads |
| | |
| | #6 (permalink) |
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 37 | Ja die K-Lite werkt meestal wel. |
| | |
| | #8 (permalink) |
Xfire: DutchkriDje ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 37 | Even goed refreshen als je niet helemaal zeker bent. Dit gebeurt wel eens als je iets verkeerd doet. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Programmer | K-lite mega codec pack werkt niet. heb ik al geprobeerd. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=21147 Ben nu xp codec pack aan het downloaden. Zal iets laten weten. EDIT: Nee niets werkt :s |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Programmer | Ik heb het gevonden. ik heb gelezen als je een nieuwe pc hebt of terug windows hebt geinstaleerd dan moet je Fraps ook volledig terug instaleren omdat Fraps z'n eigen codec heeft... Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=21147 Dankje voor al de hulp. Cheers |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| meow! Join Date: 21 December 06
Downloads: 301 Uploads: 8
Xfire: h0us3cat ![]() Provided Answers: 53 | Quote:
mja alles is gefixt nu bedankt voor de oplossing even te posten | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |