![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 21 July 08
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() |
Hallo, Ik heb namelijk een ATI radeon 9600 pro 265mb grafische kaart. Ik heb mijn pc net geformateerd en al mijn drivers terug erop gezet zelf deze van mijn grafische kaart, maar wanneer ik een spel wil spelen meld hij dat direchtX 9.0 moet geinstalleerd zijn, ik heb deze al verschillende keren geinstalleerd en toch krijg ik deze melding ng steeds, zelf bij andere games start hij gwn simpel weg niet op mijn 3D kaart werk nochtans want mijn ventilator draaid ... Weet iemand hier meer over ??? Mvg, Pieter Last edited by Blackshark; 21-7-2008 at 15:35. Reason: topic verplaatst naar het juiste subforum. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 16 June 06 Location: Amersfoort
Downloads: 200 Uploads: 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 160 |
Wat is je besturingssysteem? Waarschijnlijk heb je de standaard drivers van je CD-rom geïnstalleerd (welke is meegeleverd met je videokaart). Deze drivers zijn sterk verouderd waardoor er problemen kunnen ontstaan bij het spelen van games. Als je je type besturingssysteem doorgeeft kunnen wij de nieuwste driver van je videokaart opzoeken. Vervolgens kun je, nadat je je huidige driver hebt verwijderd en de nieuwe driver hebt gedownload, deze installeren. Als het goed is zou dat het probleem moeten verhelpen.
__________________ < | Nieuw op het forum? Lees dit eerst!| Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst! | > Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. |
| | |
| | #3 (permalink) |
Wel ik heb namelijk moeten installeren via een driver die ik van het internet gedownload heb want de driver van op de cd werkte blijkbaar niet meer... IK heb namenlijk deze geinstaleerd ... ATI catalyst control center ATI control panel ATI display driver ATI hydravision Mijn Besturingsysteem is Windows XP professional 1024 mb ramgeheugen MSI moederbord ... ATI RADEON grafische kaart 256mb 9600 pro series Hopelijk kan jij mij een goed werkende driver geven. Deze van de site van ATI zelf werkt ookniet ... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Join Date: 24 July 08
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() |
Hallo, Probeer deze te downloadenhet is de nieuweste en het is Freeware dus niet verwijderen moderater. Download DirectX Redistributable 9.0c June 2008 - A very useful application for running and displaying applications rich in multimedia elements - Softpedia |
| | |
| | #5 (permalink) |
pff doior deze directX te installeren blijft mijn pc nog steeds hetzelfde probleem voor tedoen ... Weet niemand geen raad meer? Het is nu al een eindje dat probleem en krijg het maar niet opgelost, Graag hulp gezocht ... |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
hoi ikke ook nwe gear al een tijdje melding dat mn drivers out of date zijn...regelmatig crash van mn system door die error...als ik de drivers van mn bf2 intalleer dan helemaal op tilt...wat kan ik er aan doen? i denk dus een soortgelijk geval als PIETSO... ik werk overigens wel met 64 bit misschien dat dat het probleem is? zie hieronder mijn gear specificaties... greets RAGGA Manufacturer: System manufacturer Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz (4 CPUs), ~2.5GHz Memory: 4094MB RAM Hard Drive: 300 GB 10.000 rtpm ,1 TB 7400 rtpm Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GX2- sli Monitor: SyncMaster 226BW(Digital) Sound Card: Luidsprekers (SoundMAX Integrated Digital HD Audio) Speakers/Headphones: logitech 5.1 dolbi surround Keyboard: G 15 Mouse: G 5 Mouse Surface: icemat Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080425-1930) Motherboard: ASUS STRIKER Computer Case: COOLERMASTER | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| mpvltr Join Date: 21 December 06
Downloads: 213 Uploads: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 29 | Quote:
| |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 16 June 06 Location: Amersfoort
Downloads: 200 Uploads: 1 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 160 |
Je zou je verhaal inderdaad wat beter moeten formuleren, zo is het voor de meesten hier lastig te begrijpen. Wat ik ervan begrijp dat is dat je oude drivers hebt en je deze moet updaten. De drivers van BF2 moet je niet gebruiken, die zijn verouderd (en hoogstwaarschijnlijk niet geschikt voor jouw videokaart). De nieuwste driver voor je videokaart kun je op één van de links hieronder dowloaden: Vergeet niet je huidige driver te verwijderen alvorens één van de twee drivers hierboven te installeren om verdere problemen te voorkomen.
__________________ < | Nieuw op het forum? Lees dit eerst!| Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst! | > Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |