![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 14th August 2008
![]() ![]() | Hey mensen, kan iemand helpen? Ik zat te rommelen met mij geluid via Realtek audio manager om te kijken of ik in mijn voor panel kop telefoon kan aansluiten met mic. Ik kon wel horen door de koptelefoon maar niet praten door de mic ingang ik hoorde - als ik de mic testen alleen maar hard gekraak. Kon alleen als ik mijn speakers achter niet had aangesloten en daar de koptelefoon in te stoppen. Waanzin dus. Goed nouja ik beetje kloten overal met instellingen ook in windows spraak en audio setup. Het werkte dus nog steeds niet maar nu is mijn hele geluid weg, ik hoor niks meer door boxen of hoofdtelefoon. Ik heb geprobeerd alles weer terug te zetten maar ik weet niet of ik alles wel goed heb terug gezet. Ik voel me echt zo sip, ik kan volgens mij ook niet standaard instellingen terugzetten ofzo. Kan iemand helpen want ik zit al een dag zonder geluid. Dit is mijn email voor het geval je het daar ook heen wil sturen. Tc Vincent Last edited by Mr. BlueZone; 14-8-2008 at 06:27.. Reason: Tekst iets aangepast |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Join Date: 14th August 2008
![]() ![]() | Geluid doet het weer, stomme verkeerde instelling die ik wel direct zag nu ik wakker ben haha. Goed nu nog het probleem: Waarom kan ik niet mijn hoofdtelefoon met microfoon voor (front panel) in mijn computer pluggen (geluid werkt) zonder dat mijn microfoon heel hard kraakt en af en toe mijn stem er tussen door gooit op 1000 decibel. Tips iemand? |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Sergeant First Class | Quote:
| |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |