![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #3 (permalink) | |
| Super Moderator Join Date: 16th June 2006 Location: Noord-Holland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Topic verplaatst naar Software. Quote:
Overigens, ik neem aan dat je je 7600GS al een tijd in gebruik hebt? Of heb je de kaart, net zoals waarschijnlijk je geluidskaart, nieuw aangeschaft? Als het goed is, is er bij je geluidskaart een CD-rom met drivers meegeleverd. Heb je geprobeerd om daarmee de driver te installeren?
__________________ Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. PSN: Deception123 | |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Quote:
Quote:
Verwacht van mijn kant vandaag in ieder geen reactie meer (ben zo weg), maar wellicht dat iemand anders je verder kan helpen (en anders doe ik dat morgen).
__________________ Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. PSN: Deception123 | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Wanna play? | Of kijk voor de laatste Nvidiadrivers even in de downloadsectie op dit forum. Zie m'n handtekening. ![]() Ik denk dat je de 32bits drivers moet hebben, aangezien je vast niet meer dan 3Gb werkgeheugen in je systeem hebt zitten icm een 7600GS. ![]()
__________________ Weblog: marnixsmit.nl - Computer: Sky __________________ Latest drivers: Nvidia / ATi Computer FAQ: Hulp bij upgraden of nieuw systeem - Kant en klare systemen! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Wanna play? | Als je de drivers installeert bedoel je? Dat hoort zo, no worries! ![]()
__________________ Weblog: marnixsmit.nl - Computer: Sky __________________ Latest drivers: Nvidia / ATi Computer FAQ: Hulp bij upgraden of nieuw systeem - Kant en klare systemen! |
| | |
| | #13 (permalink) |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vergeet niet je PC opnieuw op te starten wanneer je de driver hebt geïnstalleerd. En hebt hopelijk wel eerst je huidige driver verwijderd voordat je de nieuwe ging installeren?
__________________ Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. PSN: Deception123 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Wanna play? | Download even DriverCleaner, daarmee kun je de drivers eraf halen. Het is een gratis programma. Daarna rebooten, nieuwe drivers installeren en weer rebooten. Dan zou het moeten werken. ![]()
| | |
| | #16 (permalink) |
| Private Xbox Live: 590th | Ok dank jullie wel allemaal echt heel erg bedankt uit mezelf zou ik hier nooit zijn opgekomen ![]() Uhmm hoe werkt dit? ik heb DH Driver Cleaner Professional EditionAls het goed is is het gelukt. Maar hoe zit het nu met mijn geluidskaart? ( een X - Fi extreme gamer geluidskaart ) Last edited by Markicks; 23-9-2008 at 08:18.. Reason: Samenvoeging |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Private Xbox Live: 590th | Die moet ik ook nog installeren etc zei mijn broer maar ik weet echt niks van computers etc. De cd met drivers is voor XP omdat hij van mijn broer was en hij had XP maar ik heb vista. Ik kan de drivers er voor niet vinden. Last edited by Markicks; 23-9-2008 at 08:17.. Reason: Samenvoeging |
| | |
| | #19 (permalink) | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Als je de post van Mpvltr goed gelezen hebt, dan had je kunnen zien dat hij je twee links voor drivers heeft gegeven: Quote: Als je de driver gedownload en geïnstalleerd hebt, herstart je eenmaal je computer. Daarna behoort het gehele update-proces te zijn voltooid.
__________________ Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. PSN: Deception123 | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |