![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 3rd October 2008
![]() | hoi ik zal me eerst ff voorstellen ik ben alex en ik ben bezig met mijn buurman zijn pc het stikte van de virussen en na een laatste scan om ze te verwijderen ging het fout toen wou ie in geem mogenlijkheid meer opstarten aleenzwart scherm enigste cd van xp die ik heb is een recovery cd maar niet van de betreffende pc hoe kan ik het oplossen? en raak ik bijv met fixboot mijn data kwijt? alvast bedankt groetjes alex |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Corporal 1337 Join Date: 19th December 2005 Location: Meerssen, Limburg (bij M'stricht)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hmm, apart verhaal. Ik denk dat het niet mogelijk is, tenzij je een xp gebruikt die geen validatie nodig heeft. Maar als de pc niet meer wilt opstarten, dan kan je geen data over zetten. Dus bij een nieuwe installatie raak je alles helaas kwijt. Correct me if I'm wrong!
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Boe! | Gebruik een bootdisk of ga via de command prompt je documenten proberen te redden. Ik raad je aan om Hiren's Boot cd's te gebruiken, daarmee kan je nog voordat windows is geboot echt van alles doen.
__________________ i3D Far Cry Forum Moderator Call Of Duty.nl Nieuwsposter Clanbase.com News Writer & Helper |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |