![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private First Class | Ik heb een probleempje met mijn Realtek HD geluidskaartje, Als ik aan het gamen ben, dan heb ik 1 van de 2 volgende problemen ; 1. Of ik heb helemaal geen geluid. 2. Of ik heb geluid en hij valt op random momenten voor even weg. Read more on: : i3D.net Game Forums /software/58114-geluid-valt-steeds-weg.html Dit probleem had ik al op Vista ( x64 SP1 ) maar nu ook op Windows7 ( x64 RC1 ) Ik heb de allerlaatste drivers geinstalled ( 2.22 dacht ik ). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, want het is wel zwaar irritant.... Bij voorbaad Dank PS overigens weet ik zo niet of het een S of een Hware probleem is... beetje van beide eigenlijk |
| | |
Best Answer - Posted by lorddusk |
|
Heb ondertussen even met een Headset geprobeerd, die blijft het wel gewoon doen. Dus dat betekend dat het probleem dus bij mn boxen ligt.... |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Manometer!! Join Date: 20 August 08
Downloads: 44 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 3 | Het kan waarschijnlijk aan je 64-bits versie van Windows liggen. Meestal bieden ze drivers aan voor 32-bit en voor 64-bit weet je zeker dat je die gekozen hebt? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() Provided Answers: 323 | Kabels al nagekeken? Gebruik je speakers of een headset? Heb het probleem zelf gehad bij een headset, hier bleek het kabeltje gewoon kapot te zijn waardoor het geluid steeds wegviel.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Private First Class | Quote:
Quote:
is overigens een 5.1 Speaker setje | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| i3D.net Gameserver admin Join Date: 09 January 08 Location: Amsterdam
Downloads: 39 Uploads: 0
Xfire: yehonathan ![]() Provided Answers: 6 | Heb je de 5.1 set digitaal aangesloten? dus via een S/Pdif coax of optische kabel? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Private First Class | nope, want die gaan vanuit mijn Subwoofer naar mijn PC, er is simpelweg geen andere aansluitmogelijkheid. kzal proberen om het wat duidelijker te schetsen ik heb mijn front boxen ( L en R ) die hebben een audio plug, een bruine, die gaan naar mijn subwoofer, in de daar voor bestemde plek. Dan moet ik met een rode en witte ( Links en Rechts ) vanuit mijn subwoofer naar zo'n wit-rood-jack convertertje ( kleur voor deze is groen ). En dan die jack in mijn PC |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Private First Class | Heb ondertussen even met een Headset geprobeerd, die blijft het wel gewoon doen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=58114 Dus dat betekend dat het probleem dus bij mn boxen ligt.... |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| I used to be the baus Banned Join Date: 07 December 03 Location: Mosae Trajectum
Downloads: 103 Uploads: 5 ![]() Provided Answers: 323 | Quote:
Bij de Logitech X-530 (oud setje van me) had ik ook dat soms een paar speakers het niet meer deden. Dan kan wat mis zijn met de aansluitingen op de subwoofer.
__________________ i3D Forums Super Moderator Forum rules / Forum regels Official winner of paintball 2009 & Biggest Spammer of 2008! | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Private Join Date: 22 April 07
Downloads: 7 Uploads: 0 ![]() | Dit probleem heb ik ook. Alle nieuwe drivers er op gezet, maar helaas. Windows7 (64) Geluid valt na een tijdje gamen helemaal weg. Microfoon blijft het wel doen, ze horen me in teamspeak wel maar ik hun niet. Als je dan kijkt wat je drivers aan het doen zijn, dan staat er wel dat ze running zijn. Nog vager: als je een mp3tje op zet, en je kijkt naar de tijdbalk (windows mediaplayer) dan lijkt het wel alsof 1 seconde, 3 seconden duurt. Alsof hij het geluid dus veel langzamer aan het afspelen is. Ik heb veel op internet rond zitten struinen, en wat me opvalt is dat het alleen voorkomt bij mensen die net een nieuwe compu hebben. En heel vaak met een onboard geluidskaar. Vaak hebben ze het er over dat ze een P55 moederbord hebben van Asrok, net als ik. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=58114 Met rebooten van je computer los je de problemen tijdelijk weer op. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Private Join Date: 22 April 07
Downloads: 7 Uploads: 0 ![]() | Het lijkt erop dat het updaten van je BIOS kan helpen. Heb ik laatst ook gedaan, en het probleem is, voor als nog, niet meer voorgekomen. Ik heb niet heeeeel lang gegamed de laatste tijd, maar ik heb het niet meer gehad dat probleem. Mijn moederbord is een asrock p55 deluxe, update gehaald bij asrock op de website. Let erop dat het updaten van je bios linke soep is. Zet tijdens het updaten NOOIT je computer uit!!! Na het updaten moet je iets selecteren in de trent van "gebruik standaard instellingen ofzo.." Even goed de instructies lezen die bij de updates zitten! Fout updaten van je bios, kan zijn dat je compu dan op de schroothoop mag :-) |
| | |
| | #16 (permalink) |
| General Major Join Date: 05 September 08 Location: Noord-Brabant
Downloads: 52 Uploads: 0
Xfire: joeri5000 ![]() Provided Answers: 56 | Als je goed leest dan zie je dat zijn headset het wel doet en dat de ts aangeeft dat zijn speakers misschien kapot zijn...
__________________ Vragen? Stuur een PM. ![]() |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |