![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 01 October 05
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Als ik de besturings CD van de pc (die al aantal jaar oud is, 3 ofzo) erin doe dan kan ik hem niet opnieuw installeren want de pc zegt dan dat de huige versie wat ik erop heb staan nieuwer is dan die wat op de cd staat, ook heb ik een laptop die wat nieuwer is dan de pc zelf, als ik de cd van het besturingssysteem van de laptop in de pc doe, wil die wel installeren..mijn vraag is dus zou ik dat kunnen doen of kan het dan helemaal mis lopen omdat die cd van de laptop is en niet van de pc?? Read more on: : i3D.net Game Forums /software/8234-windows-xp.html mvg Jesse |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Keizer | Als het goed is krijg je de optie om te formatteren (druk 'f' ofzo als het er staat). Ook weet ik niet hoe je XP wil installeren, maar je zou hem in je CDspeler moeten doen, opniew opstarten en vanaf de CD booten (meestal op F11 oid drukken terwijl je PC aan het opstarten is)
__________________ Poepie! |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | aah ik geloof dat ik hem gevonden heb, maar dan moet ik later kiezen uit fat en NTFS, k heb gehoord dat ik dan die laatste moet kiezen (hopelijk heb ik dit dan goed gehoord) maar dan zeggen ze dat er al wat op staat en het je het beter niet kan doen om daar nog iets op te zetten..kan ik dit niet verwijderen..er staat wel bij dat ik deze partititie kan verwijderen maar ik weet niet als t goed is als ik dit doe..of kan het geen kwaad? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 04 July 06
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | heb je meerdere hardeschijven of 1 ?zoja heb je gapartitioneerd voor multi-boot(Meerdere besuringsystemen opstarten met Microsoft ondersteuning). als je vanaf cd wilt boote moet je ff naar BIOS gaan meestal is dat wel DEL of anders F10 ga dan naar opstartvolgorgde en zet CD-rom op 1 diskette op 2 en hardeschijf op 3 en de rest erachteraan... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Keizer | Quote:
Als je niet veel verstand hebt van drivers/etc installeren zou ik er zowiezo niet alleen aan beginnen Ps. partities niet verwijderen
__________________ Poepie! | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Keizer | Quote:
Werkt perfect
| | |
| | #9 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 04 July 06
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | jah das het werk alleen waarzom zou je ook de D: formatere? als je veel spellen hebt pluur je gewoon die allemaal op de D: en als je C: formatteert kan er heus een backup bij.. maarre ik zou die spellen op de D: laten staan overheen installeren en patche dan ben ik nix kwijt heb al m'n savegames nog en config en mappe etc.. das het beteré werk |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Keizer | Quote:
Voor de rest is het enige dat ik backup wat mods en me muziek, de rest boeit meestal niet.. (wacht wel tot ik het spel heb uitgespeeld met formatten )
| | |
| | #11 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ja het is me gelukt alles is ervan af, alleen is Ethernet er ook af, en dat heb ik nodig voor internet (ben nu bij iemand anders aan het profiteren van zijn internet )er weer opnieuw op te zetten, maar k krijg dat ethernet er dus niet op, iemand een idee hoe ik dat er weer op moet krijgen? |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Corporal | Quote:
op die schijf staan ok alle installs van de proggie's die weer op de pc wil, snel klaar, en makkelijk ..G.S.U.S | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Keizer | Quote:
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Corporal | Quote:
G.S.U.S HR | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |