![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Join Date: 08 December 04 Location: Rotterdam
Downloads: 145 Uploads: 73 ![]() | Update Europese PSN Store? sinds gisteren Gisteravond kwam ik erachter dat er weer wat nieuwe dingen verkrijgbaar waren in onze Europese PSN Store, maar tot mijn verbazing miste ik hier het nieuwsbericht (de hele redactie was natuurlijk druk bezig met LBP, Dead Space, COD5, Mirror’s Edge, Midnight Club, neus peuteren, tv kijken, etc). Ik heb niet de hele store zitten uitpluizen, maar er*zijn zeker een paar downloads die inmiddels in mijn verzameling zitten. Inderdaad, die nieuwe outfits van Little Big Planet zijn verkrijgbaar waarvan het kalkoen (vanwege Thanksgivingday… gisteren) gratis en de Chimera*€ 1,99. Een andere grote is Super Stardust Portable waar jullie gisteren al over hebben kunnen lezen. Ik heb ‘m gedownload alleen nog niet overgezet naar m’n PSP™. En als laatste*topper waar ik erg naar uitkeek is Age Of Booty. Deze is nu ook eindelijk voor ons beschikbaar en is geweldige multiplayer game. Er zijn vast nog wel meer updates in de store, maar dit waren voor mij de hoogtepunten. |
| | |
| Sponsored Links |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |