![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Administrator i3d medewerker Join Date: 08 December 04 Location: Rotterdam
Downloads: 145 Uploads: 73 ![]() | PS3clan: PES09 Finales De afgelopen weken hebben wij van P3c zoals jullie misschien wel weten een PES toernooi georganiseerd onder onze leden. Dit toernooi is gisteren tot zijn eind gekomen! Hieronder volgt een uitgebreid verslag vanaf de halve finales. De halve finales We beginnen met de halve finales. De 2 wedstrijden die op het programma stonden waren AC Milan (Denni20) tegen Manchester United (Extince) en Benfica (bacardiboy) tegen Real Madrid (Casi van Persie). Vervanger Het ontstaan van de eerste wedstrijd ging wat moeilijk. xDanTe Zou eigenlijk de halve finale spelen tegen Extince, maar die had helaas problemen met het online gaan, vandaar dat oude bekende Denni20 zijn plaats in nam. Extince wou namelijk niet zomaar de finale in gaan, zonder te spelen! Maargoed, de halve finale was een feit. Manchester United domineerde de wedstrijd en wist ook enkele malen te scoren, maar Milan wist goed te counteren. Nadat milan op een 4-3 voorsprong kwam, gaf het deze niet meer weg. Mede dankzij een portie geluk ging Denni20 naar de finale, want Extince kreeg in de slotfase nog genoeg kansen om de gelijkmaker te maken. Italiaans voetbal De tweede halve finale ging tussen Benfica en Real Madrid. Bacardiboy (ik) zakte ver terug in het eigen strafschopgebied, waardoor Casi van Persie haast de hele wedstrijd domineerde, met als gevolg veel schoten uit de tweede lijn. Toch was het Suazo die het eerste doelpunt maakte, uit een snelle counter. Snel erna kwam de gelijkmaker van Ruudje, maar meteen na rust kwam Benfica weer op voorsprong door een doelpunt van Pablo Aimar. Vervolgens dacht ik de winst in de pocket te hebben, maar gaf tien minuutjes voor tijd een domme penalty weg, 2-2. vervolgens een spannende verlenging -maar zonder doelpunten- waardoor het op penaltys aankwam. Helaas voor Casi bleek ik daarin iets meer geluk te hebben, Benfica door naar de finale. De finale Benfica vs AC Milan dus! Op msn zat ik al een beetje mindgames te spelen met mijn tegenstander, wat ervoor zorgte dat Denni heel nerveus en vol spanning aan de wedstrijd begon. Niet wonderbaarlijk dan ook, dat ik de leiding pakte via weer een goal van Suazo. In de tweede helft had ik veel onder controle (dacht ik), totdat ik een penalty weg gaf, een tackle waar ik het gevoel had toch de bal te spelen (waar hebben we dat eerder gezien?). Doelpunt Milan en met 1-1 de verlenging in. Ikzelf merkte dat mijn topspelers bekaf waren, waardoor ik genoodzaakt was om ze te wisselen. Vervolgens had ik veel de bal, maar bleef Denni gevaarlijk op de counter, met Kaka op rechts, en Ronaldinho op links. Na een goede kans voor Benfica dat helaas gesmoord werd door de italiaanse verdedigers, was het voor Milan raak. Kaka denderde aan de rechterkant over mijn verdediging heen, waarna de bal uiteindelijk bij Seedorf belandde, die vervolgens woest uithaalde. Via mijn keeper ging de bal net het goal in: 1-2., Waarna wist ik dat het alles of niets was. Mijn linksback zette ik linksbuiten, en een middenvelder erbij als spits. Meer kon ik niet doen, aangezien ik al een halfuurtje met 10 man speelde. De laatste 10 minuten waren dan ook niet spannend meer, en met een corner voor Milan ver in blesuretijd gaf ik het op. Tot overmate van ramp werd de corner nog benut ook. Winnaar Hiermee kwam de eindstand van de allereerste P3c PES09 finale op een 1-3 overwinning voor Denni20 met zijn AC Milan! Van vervanger tot winnaar van het toernooi, proficiat jongen! |
| | |
| Sponsored Links |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |