![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) | |
| Private First Class Join Date: 06 September 05 Location: gent oost vl
Downloads: 3 Uploads: 0 ![]() | waar zelf nergens aangeduid staat hoe en waar ik dit moet aanmaken. een subpage van t controle paneel ???? daar weten we veel mee. Quote:
plus t feit dak al 2 mails heb gestuurd naar i3d en nog geen enkel reply heb gehad dat mn redirect uitligd. dat ik een ftp account moet aanmaken moet ik zelf maar onder vinden en hoe ik die ftp account moet aanmaken moet ik ook maar zelf onder zoeken want in de FAQ pagina staat ook niks over hoe dit in zn werk gaat. kan er mij iemand via deze weg op t juiste pad lijden ??? en nu maar hopen da ze mijn redirect niet hebben weg gespmeten want ik heb ECHT geen zin om alles NOG eens te uploaden want na hun fiasco over de redirect da alle files hernoemt geweest zijn heb ik da ook alweer es mogen doen. groetjes | |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Administrator i3D.net staff Join Date: 08 December 04 Location: Rotterdam
Downloads: 163 Uploads: 74 ![]() | In het gedeeltje dat je quote: "gameservers subpage" Read more on: : i3D.net Game Forums /tech-support-serverside-only/10759-redirect-server-hele-tijd-down.html Dus in het controlpanel, dan klikken op gameservers, daar kan je de redirectspace aanvragen ![]() Daarna stuur je een mailtje of klik je op helpdesk en geef je aan waar je oude files stonden en wat je nieuwe username van de redirectspace is, dan zetten wij de oude files over |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 06 September 05 Location: gent oost vl
Downloads: 3 Uploads: 0 ![]() | en tegen waneer zou ditr dan in orde zijn? heb een uurtje geleden alles doorgemailed . groetjes ps zou makkelijker geweest zijn moest op de pagina staan da je opnieuw redirect moet aanvragen want er staat enkel iets van ftp aanvragen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=10759 groetjes |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |