![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private Join Date: 4th October 2005
![]() | Hallo iedereen, Als mensen op mijn server inloggen dan moeten ze 5 mappacks downen met ongeveer 40 newmaps erin, elke mappack is gemiddeld 60mb groot, bij veel mensen duurt dat downen wel een tijdje, als nu tijdens het downen van die files, een mapwissel is of er draait een map op S&D met een ronde van 4 minuten, dan stopt de fast downloading bij de client, dan moeten telkens de mensen op nieuw inloggen, bij tdm van 30 minuten, dan is het niet zo'n probleem, maar bij S&D van 4 minuten per ronde, dan is dat lastig, soms moeten de mensen dan wel 6 keer inloggen als ze maar een rate hebben van 100 a 200 Kbit/s, ik zelf ben servers tegen gekomen waar je ook veel moet downen, maar dan gaat de download gewoon door, ookal is er een map wissel!!!!! Wat moet ik doen, wat doe ik verkeerd? Mijn server 24 slots hosted bij i3d, is een pure server en draait punkbuster op een linux besturings systeem, en draait op de awe3b9 mod misschien weet iemand hier antwoord op, voeg aub wat jullie in je server file hebben staan wat betreft de redirect fast download? maps komen in de main , en de mods staan in een aparte directory greetz maurice |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Super Moderator Join Date: 16th June 2006 Location: Noord-Holland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hoi Maurice, ik ben Maurice, Heb je al geprobeerd om al die mods te verwijderen? En zeg anders tegen je medematen dat ze even in het Option Menu de optie: ''Allow Downloaden --> No'' klikken. Want als ze dan joinen, dan downloaden ze gelijk ook de mods die op de server zijn, die de beheerder heeft. En die mod die je net noemde, zal dan wel groot zijn. kun je die mod niet verwijderen? ![]()
__________________ Problemen/vragen via e-mail/PM worden niet beantwoord. PSN: Deception123 |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |