![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 11th May 2006
![]() | Ik heb hard hulp nodig, Als ik alles heb aangepast in de bestanden, en ik start mijn server op op mijn eigen PC -> een listen server (dus geen dedicated -LAN of Internet-), dan heb ik wil die Motars enzo maar geen tripwires en geen sprinting en nog veel mee rniet. Ik doe dit in Listen mode op mijn eigen pc omdat het herstarten van een server veeeeeeeel te lang duurd, Misschien kan iemand mij uitleggen waarom die mod voor een gedeelde wel en evoor een gedeelde niet werkt. ik zal hier dalijk ook wel ff de configs posten. En Misschien wel zelfs als Bijlage zodat jullie het eventueel een goed bestand naar mij kunnen toe sturen. By the way ik host dus hier ook een server -> Linux V1.3 COD2 Greetz Swiftspeed (P.S Als je de oplossing weet graag Contacten op swiftspeed0 met Xfire of MSN: Delano_neeleman@hotmail.com) |
| | |
| | #2 (permalink) |
![]() | Hier is die bijlage, Ik hoop dat het proleem kan worden opgelost omdat wij graag tripwires en sprinting en map voting system willen. Misschien is er hier een technicus die dit leest die speciaal voor ons zoon mod kan maken met alleen tripwires, sprinting en map voting system, omdat het ons daar eigenlijk om gaat. Groet Swiftspeed |
| | |
| | #3 (permalink) |
![]() | mij start up regel is bij windows: ./cod2_lnxded +set dedicated 2 +set Net_IP **.244.***.*** +set Net_Port 28960 +set sv_maxclients 12 +set g_password "*****" +set rcon_password "*****" +set fs_game a3b10 +exec awe.cfg +exec server.cfg Misschien zit hier de fout in? Groet, Swiftspeed |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Corporal Join Date: 11th December 2004
![]() | probeer er eens +dedicated 1 bij te zetten. Weet niet of het helpt, maar dat heb ik er altijd in gehad. Volgens mij werkt de mod niet in listen servers.
__________________ WWW.SAMPIE.COM |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Private | Als je de server.cfg voor de awe.cfg exect dan krijg je eerst het map_rotate commando en daarna pas een exec uit AWE. Misschien dat dit het probleem is. Remove al die shortcuts uit je mp boot en open je server.cfg. Zet voordat het commando map_rotate (map_rotate moet het laatste commando zijn in je server.cfg) wordt gedaan het commando exec awe.cfg. Open dan CoD2 MP en in console: set dedicated 2 exec server.cfg map_rotate. Controleer overigens ook even of je server.cfg wel in orde is. Probeer eens een cfg te maken met een CFG tool zoals te vinden zijn op codfiles.com. Zoek daar maar eens naar: Server CFG Creator ClanMan Software - Call of Duty 2 Server Config |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |