![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Sergeant Join Date: 02 April 08
Downloads: 16 Uploads: 0 ![]() | Ik heb een account aangemaakt, en ik moet dan een soldaat maken, eigelijk vrij simpel. Alleen een karakter van gezicht aanvinken, en klaar. Maar dan duurt dat lader superlang en na 3kwartier is die nog niet klaar, dit kan toch niet normaal zijn? Mvg, Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-aa/61996-aa3-laden-duurt-lang.html Robin |
| |
Best Answer - Posted by Punany |
|
De servers waarop alle accounts zijn opgeslagen zijn zwaar overbelast. zo duurt het heel lang om in te loggen en nog langer om een soldier te selecteren. Soms verschijnt je soldier helemaal niet. Ook trainingen worden pas geupdate na een paar uur. Al met al is het authentication server park van AA overbelast |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| #Rsw. PuNaNy™ Join Date: 13 April 07 Location: Boskoop
Downloads: 123 Uploads: 1
Xfire: punany1991 ![]() Provided Answers: 5 | De servers waarop alle accounts zijn opgeslagen zijn zwaar overbelast. zo duurt het heel lang om in te loggen en nog langer om een soldier te selecteren. Soms verschijnt je soldier helemaal niet. Ook trainingen worden pas geupdate na een paar uur. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=61996 Al met al is het authentication server park van AA overbelast
__________________ "It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are" Proud Leader of the: Recon Strategical Wargroup |Mijn Game Setup |
| |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |