![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| 10 x level 65 Join Date: 29 December 06 Location: belgië
Downloads: 17 Uploads: 0
Xfire: dunciboy ![]() Provided Answers: 3 | ps Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-cod5-waw/56207-ik-kan-geen-co-op-server-meer-hosten.html ik ga strx de console loggen en dat post ik het hier even |
| | |
Best Answer - Posted by dunciboy. |
| gevonden dit licht aan de voichechat die moet aff staan |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Corporal | Probeer eerst is een fatsoenlijke zin te schrijven dan begrijpen sommige mensen ook wat je typt. Ook nog iets maak niet zomaar een topic aan maar probeer eerst zelf even het probleem op te lossen. Wat je nu dus ook gelukt is dit voorkomt onnodige threads. Jeroen |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() Provided Answers: 309 | Quote:
En jij moet dit soort dingen niet openbaar posten, als je vindt dat er iets mis is met een topic gebruik dan de driehoek om hem te rapporteren, op die manier voorkom je dat je off topic gaat! Terug ontopic: mooi dat het is opgelost | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Corporal First Class | Quote:
Met een report schiet het toch ook niet op, wij willen juist dat de speler hier de weet van krijgt zodat hij het misschien leert. Ik ben het volledig met Juroen eens! En in speciaal in dit geval, want ik weet nieteens wat ie bedoeldd met voicechat aff? Aff komt niet voor in mijn vocabulaire en het kan echt ontzettend veel betekenen. Ook staat er niet bij waar je dat vind. Dit is voor mij dus een nutteloze thread vandaar nu ook deze Ontopic vraag. Leg is uit hoe je het nou hebt opgelost! | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
Reporten gaat wél voorruit, wij zien dat namelijk meteen in de moderator sectie! Alle topics in het CoD gedeelte in de gaten houden is onmogelijk, maar als er een post gerappoteerd wordt bekijken we die altijd! | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Corporal First Class | Quote:
Ontopic. Voicechat aan in de opties zou wel moeten kunnen;O Bugje? | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Corporal First Class | Jochie beantwoorde mijn vraag al. Ik snap het nu maar ik vind ook dat er best kritiek mag zijn op dit forum, dat kan hem alleen nog veel beter maken. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=56207 Groet |
| | |
| | #11 (permalink) | |
![]() Maar euh, laten we het vanaf nu maar ontopic houden | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Corporal Join Date: 21 May 08
Downloads: 150 Uploads: 0 ![]() | Ik heb weer een ander probleem. Mensen joinen mijn server; waneer ik start (wat op het moment is dat de loadscreen zichtbaar word) ben ik de enige van mijn server die NIET laadt. Bij de anderen staat er al Syncronising of Ready. Ik heb het talloze keren geprobeerd. Mods en geen mods. Toch werkt het niet! Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=56207 Ik hoop dat jullie een antwoord weten,want ik wil Vacant V2 kunnen spelen (ik kan het niet alleen. Zie andere topic)! Hopelijk worden mijn vragen gauw beantwoord. Waneer het gebeurt,ben ik waarschijnlijk met mijn vriend in Limburg. Ik vertrek 9:00.
__________________ (CoD)Martyrdom is pathetic. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| 10 x level 65 Join Date: 29 December 06 Location: belgië
Downloads: 17 Uploads: 0
Xfire: dunciboy ![]() Provided Answers: 3 | Quote:
| |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |