![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 05 December 09
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik heb gister mw2 helemaal van me comp gehaald , omdat ik veel problemen had met het zoeken van server (duurde soms wel 10 min tot dat die er 1 had gevonden) Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-cod6-mw2/109564-key-al-gebruikt.html Nu wou ik hem opnieuw installeren maar als ik de Key code wil invoeren om hem te installeren zegt die dat die key al gebruikt is !!! Kan iemand me mss helpen wat ik moet doen???? Mvg Patrick |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
|
Als je het spel eerder op een ander Steam-account geïnstalleerd hebt, kun je het spel niet meer gebruiken i.c.m. een ander Steam-account. Je CD-key is namelijk gekoppeld aan je Steam-account waarmee je MW2 het eerst geïnstalleerd hebt. Enige oplossing is nog om achter de gegevens van je voorgaande Steam-account te komen. Als je dan bent ingelogd kun je het spel weer installeren. |
| Sponsored Links |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! | Als je het spel eerder op een ander Steam-account geïnstalleerd hebt, kun je het spel niet meer gebruiken i.c.m. een ander Steam-account. Je CD-key is namelijk gekoppeld aan je Steam-account waarmee je MW2 het eerst geïnstalleerd hebt. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=109564 Enige oplossing is nog om achter de gegevens van je voorgaande Steam-account te komen. Als je dan bent ingelogd kun je het spel weer installeren. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Join Date: 05 December 09
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Dat dacht ik al ben nu ook aan het proberen om erachter te komen wat me eerste steamacc was , maar schiet nog niet op !! Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=109564 Bedankt voor de moeite |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Friend of i3d! | Nee, dat kan helaas niet. ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=109564 Laat maar even weten of het gelukt is om je accountgegevens op te halen. |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Colonel Join Date: 30 December 07 Location: Terheijden
Downloads: 14 Uploads: 0
Xfire: ionleviathan ![]() Provided Answers: 29 | Quote:
| |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Join Date: 20 December 09
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | je moet steam verwijderen... dan als je het terug installeert installeert hij steam ook terug en vraagt je of je al een steam acc hebt je tikt ja aan en geeft je account gegevens in en hij vraagt je key niet meer en hij intalleert het spel gewoon. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Friend of i3d! | Quote:
Met een nieuw account kun je het spel niet installeren als je in het verleden de CD-key al hebt gekoppeld aan een ander account. Als je de gegevens van dat account kwijt bent kun je alsnog de gegevens opvragen door het hoofdscherm van Steam op te vragen en vervolgens:
Indien het niet op bovenstaande manier lukt, gebruik dan de link van Leviathan om met Steam contact op te nemen. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |