![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 29 January 10
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik heb altijd rustig gewoon kunnen gamen. Sinds De Update van net (29-01-10 19:45) Loopt Het Spel Regelmatig Vast. Heeft nog iemand dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-cod6-mw2/144739-call-duty-modernwarfare2-loopt-vast.html Alvast Bedankt. Met Vriendelijke Groet : Gnoe. |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Colonel | geeft hij een error? of gewoon vastlopen, waar loopt ie vast? bij een map wissel gewoon int midden van het spel? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=144739 om te beginnen kunt ge al ies proberen door bij steam "verify integrity of game cache" te doen. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| General Join Date: 31 August 09 Location: Limburg
Downloads: 4 Uploads: 0
Xfire: synergix ![]() Provided Answers: 6 | Probeer misschien het spel als administrator uit te voeren dat werkt af en toe ook voor mij. mocht dat niet lukken en blijf je het houden zeg het dan even!
__________________ échte mannen eten geen honing, die kauwen gewoon op bijen! - Follow me on Twitter. - |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! | Als het probleem direct is ontstaan na het updaten van je video-driver heeft het daarmee te maken. Je zou kunnen proberen de driver te verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren. Mocht dat niet lukken dan kun je via Windows gemakkelijk terug naar je voorgaande driver via de eigenschappen van je videokaart. Denk dat dat dan je enige uitweg is aangezien de nieuwe driver het probleem veroorzaakt. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Friend of i3d! | Er zijn inderdaad heel wat mensen (waaronder ik) die de graphics inderdaad niet op Extra kunnen draaien omdat het spel dan (op bepaalde punten) hapert of vastloopt. Als je kunt volstaan met wat lagere instellingen zou ik het daarbij houden, want er is voor zover ik weet geen specifieke oplossing voor dit probleem. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Corporal Join Date: 29 October 09 Location: Netherlands
Downloads: 7 Uploads: 0
Xfire: taz78 ![]() Provided Answers: 3 | Meestal is het probleem opgelost als je alleen de Texture Q. van extra naar high zet. Verschil in grafische kwaliteit is dan niet zo'n groot verschil. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Computer Fanaat | 1.Texture settings Extra High High 2.Heb je Xfire? Start deze op en dan pas het spel. (persoonlijk ervaring dat hij in het begin voor 5 minuten vast blijft staan op het begin scherm omdat Steam weer eens wat fouts doet.) 4.Start Steam opnieuw op. 5.start MW2 op in safemode. 6. voor Nvidia gebruikers. Geen omgevingsocclusie aanzetten voor MW2 En welke update? MW2 update of driver update? Liever een beetje specifieker zijn in de toekomst anders kan ik ook geen specifiek antwoord geven. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Die settings, niet iedereen kan die settings aan. Want dan loopt voor hun doen het spel niet meer soepel. Er was gesproken over een update van driver: Quote:
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Computer Fanaat | Quote:
Heb sinds kort HD 5770 OC'ed. en hij stutterd soms wel eens op extra,extra,extra. maar dat is alleen in het begin en lijkt wel dat hij moet warmdraaien dan. Zullen we weer on-topic praten? | |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Quote:
![]() ONTOPIC Probeer eerst je huige driver van je grafische kaart te verwijderen en opnieuw te instaleren zoals Blackshark al aangaf. Mits dit geen effect heeft horen wij het graag! | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Friend of i3d! | Quote:
En dat je een performance drop hebt wanneer je alles op max. speelt kan, maar met een HD5770 (OC'd ook nog) mag je daar helemaal niets van merken. Zijn ook mensen die het spel met een minder krachtige kaart geheel vlot kunnen draaien, dus zonder die haperingen. Aangezien de TS heeft aangegeven dat het probleem is ontstaan vlak na het updaten van de video-drivers, kun je er vanuit gaan dat het probleem ook daaraan gerelateerd is. Misschien handig om op een reactie van de TS zelf te wachten aangezien hij nog niet gereageerd heeft. | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Computer Fanaat | ik bedoel natuurlijk niet letterlijk warmdraaien. Maar in het begin ziet hij elk stukje van de map voor het eerst. dat gaat hij dan een beetje onthouden en dan doet hij minder moeite voor de 2e keer dat je hetzelfde stukje ziet. Quote:
Het ligt echt niet aan m'n rig en zoals die van duizend anderen. requirement van video kaart.
![]() had even de test gedaan. Het gaat erom dat de Texture quality van Extra gewoon bugged is. want je hebt 5870x2 nodig om het zo te spelen zonder hapering. terwijl als je 1 kleine setting lager gaat em met een 8800GTX al op 95 fps kan spelen. Extra,Extra,Extra. is niet geoptimaliseerd voor de PC. Bij de vorige CoD's werkte het allemaal goed, maar dit is de eerste xbox port naar PC van de CoD series.(voor MW2 extra,extra,extra texture settings zijn de requirements nog hoger dan Crysis )voor TS. De-installeer drivers en installeer weer opnieuw zoals Blackshark en Buddy ook zeggen | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Quote:
| |
| | |
| | #15 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Blackshark, Hii heeft het niet over een Video driver hij heeft he denk ik over de Game update of steam update? Waar zie jij het woordje video staan ![]() De MW2 update was 19-01 |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Computer Fanaat | Laatste Steam update die ik ontvangen heb is. 23-01-2010. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=144739 geen MW2 updates in m'n update history. Gnoe, wat is de update die je gedownload hebt? |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Probeer dit eens ![]() En plug ook even een microfoon/oortjes in. Quote:
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Corporal | Misschien heb je aan deze info iets Fixing Call of Duty Modern Warfare 2 errors, freezes, crashes and install problems | Gaming News Link staat wel in het engels , maar zal wel geen probleem zijn neem ik aan Succes Gr jan
__________________ i7 Cpu 920 runs at 3.4 6gig 1600mem OCZ MSI 5830 Videokaart ![]() Glasvezel Verbinding 50mb op en download |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |