![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 14 February 10
Downloads: 8 Uploads: 0 ![]() | ik heb van begin cod6 en geen hacks gebruikt ik had 8 trojans op de laptop en ben nu geband eerst kreeg ik bij online inloggen bij cod een melding binnen dat ik bestande misde na het auto matise downloaden kon ik weer online en toen kreeg ik een merlding dat er cheats waren gevonden heb toen mcafee laten scanen en vond 8 trojans wat kan ik nu het beste doen Last edited by Tagi; 14-2-2010 at 01:38. Reason: Plaatje via het forum geüpload |
| | |
Best Answer - Posted by CRAZYY |
| VAC bans zijn permanent, dus je zou een nieuwe account moeten kopen. |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| General Join Date: 15 May 07 Location: ooijpolder,(Gelderland)
Downloads: 81 Uploads: 26
Xfire: babiloot ![]() Provided Answers: 237 | Inderdaad, je moet toch iets verkeerd hebben gedaan. De enigste manier is een nieuw spel te kopen, en daarop een nieuw account te maken. Je kan natuurlijk ook proberen met hun contact op te nemen, maar vaak heeft dit geen zin.
__________________ http://img171.imageshack.us/img171/5824/27173ly3.png" border="0" />Problemen worden mogelijk niet via pm/mail beantwoordt! Problemen met games? Lees dit eerst. Problemen met Punkbuster? Lees dit eerst. Handleiding i3D forums. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| {BPU}A-dmin Join Date: 06 April 07 Location: Vlaanderen
Downloads: 129 Uploads: 6
Xfire: bnpk1314 ![]() Provided Answers: 9 | VAC heeft al geen Unban meer gedaan sinds 2005, VAC=super software is nooit fout ,je moet wel gehackt hebbe
__________________ ....no comment |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Pro Gamer Join Date: 03 October 08 Location: Woerden
Downloads: 6 Uploads: 0
Xfire: figuurzaag444 ![]() Provided Answers: 1 | Ik heb ook hetzelfde probleem ik heb Steam gebeld en die heeft contact gehad met VAC, als ik alle ''Cheats'' ( niet dat ik die heb gehad ofzo :S) verwijderd had moest ik het spel opnieuw installeren, later is men harde schijf er mee opgehouden en heb een nieuwe gekocht volgens Steam kan ik nu gewoon weer online gamen, maar aangezien ik nu ook een probleem heb met MW2 kan ik het niet checken. En anders mag je ze aanklagen, want als je bewijs hebt dat je niet gecheat hebt kunnen je ze niks maken, ik bedoel, VAC is net een Virus scanner, hij pakt elke Trojan of virus omdat een cheat ook een soort van Trojan is maar niet gevaarlijk maar VAC denkt daar heel anders over, Blijkbaar vind ik MW2 slecht beveiligt, als ze nou gewoon punkbuster weer deden, was er niks aan de hand.. nu kan je het spel opnieuw kopen omdat je zogenaamd gecheat hebt, inplaats dat ze je gewoon van die bepaalde server kicken.Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-cod6-mw2/146650-vac-ban.html VAC heeft al geen Unban meer gedaan sinds 2005, VAC=super software is nooit fout ,je moet wel gehackt hebbe __________________ ....no comment Wat? Geen elke programma is goed, ik ken meer mensen die zijn gekickt vanwege deze stomme acties, VAC is gewoon bar en bar slecht! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Join Date: 11 October 08
Downloads: 52 Uploads: 0 ![]() | je krijgt geen ban voor random trojans.. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=146650 er miet iets in het spel injected worden dus het verhaaltje van bestanden weg is gewoon bs je hebt schijnbaar cheat gebruikt JAH geen NEE heb al 10000 virusen gehad op mijn pc en nooit geband op cod4 of etc wat ik ook gespeeld heb stop being lame and accept your ban L2P |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Quote:
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |