![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 13 November 09
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Nadat de stroom uitviel in huis moest ik mijn computer herstarten. Op het moment dat het gebeurde was ik COD MW2 aan het spelen. Toen ik het spel opnieuw opstarte en weer online wou gamen zag ik opeens dat me Stats waren reset naar level 1!! Ik kan nergens op internet een duidelijk uitleg vinden. het enigst wat ik heb weten te achter halen is dat je stats online worden opgeslagen ( als het goed is op steam ). Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-cod6-mw2/92593-rank-stats-reset-na-crash.html Zou iemand mij kunnen vertellen of deze stats nog terug zijn tehalen want dit is natuurlijk wel jamer als dit vaker gebeurd. Beetje raar dat als je game/pc crasht je gelijk alles kwijt bent :S Alvast bedankt nemmy |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Join Date: 15 October 07
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Dit heb ik ook. Mijn spel viel weg en dacht: ik ga morgen verder. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=92593 Wanneer ik weer keek stond mijn level ook op 1! Ik was level 61. Dat is dan toch niet voor niets geweest? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| The Dude! Join Date: 08 November 06 Location: Limburg, België
Downloads: 42 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 6 | Dit heb ik gelukkig nog niet meegemaakt in MW2. Wel in COD4 & 5, maar toen stonden je rankfiles alleen local, en dus niet online. Een backup maken was dus de oplossing. Maar bij MW2 heb ik wel dat als mijn game bijvoorbeeld crasht, en dan komt die melding van Run in Safe Mode erop. Ik klik duidelijk op 'NEE', en dan gaat die NOG in safe mode! Dit doet die niet altijd maar het is al enkele keren gebeurt, zowel bij SP als MP. Het iritante is, het zegt dat dat enkel de GFX en instellingen veranderd. Ja, bullshit, heel m'n controls, inclusief mouse sensitivity was gereset. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=92593 Anyway, kan dus niet helpen, maar wou dit ff kwijt |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Friend of i3d! | Ik denk niet dat je veel kunt doen aan gegevens die je kwijtgeraakt bent. Het is mij ook een raadsel hoe je je scores ineens kunt verliezen door een crash, daar alles op Steam-servers wordt opgeslagen (en dus niet lokaal zoals wel bij voorgaande CoD-delen was). Quote:
Wanneer MW2 op de één of andere manier verkeerd afsluit krijg je de eerstvolgende keer de melding of je het spel in safe mode wilt opstarten. Dit komt doordat als het spel onjuist wordt afgesloten, een verborgen bestand wordt gegenereerd die die melding veroorzaakt. Als je dat bestand verwijdert, zal de melding ook niet opkomen. Helaas is er geen manier om te zorgen dat die melding nooit opkomt wanneer het spel verkeerd wordt afgesloten, maargoed. Het is dus, nogmaals, een verborgen bestand dus je zult eerst verborgen bestanden en mappen moeten weergeven. Als je Windows XP gebruikt moet je in je Windows Verkenner naar het menu Extra en dan naar Mapopties o.i.d. Als je Windows Vista gebruikt klik je op Start, Computer en vervolgens links bovenaan op het pijltje bij Organiseren. Klik vervolgens op Map- en zoekopties en vervolgens in het opkomende venster op het tabblad Weergave. In deze lijst kun je aangeven dat je verborgen bestanden en mappen wilt weergeven. Als je er niet uitkomt moet je het even melden, maar het spreekt redelijk voor zich. ![]() Als je eenmaal dat hebt gedaan ga je naar de installatiemap van Steam en klik je achtereenvolgens op:
Als je dat gedaan hebt wordt die melding niet meer weergegeven bij het starten van CoD MW2. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |