![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Sergeant First Class | Dan is het fijn als je en back-up van je profile met je rang Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-cod6-mw2/96418-profile-folder-waar.html hebt. Mijn vraag is dus: Waar staat dit mapje??
__________________ CPU: Q9450 @3.6GHz RAM: 4Gb 1066Mhz VGA: ATI 4870x2 OS : WinVista Business 64bit |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() Provided Answers: 309 | Waarschijnlijk ergens in je Steam map. Echter houdt steam je profiel bij, dus volgens mij hoef je niet te backuppen aangezien je profiel online op steam staat |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| General Join Date: 21 May 04
Downloads: 15 Uploads: 0 ![]() | C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=96418 als je hem dus zo hebt geinstalled
__________________ Transformer fan |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Sergeant First Class | Daar staat de save-game van de single-player (toch?) Die had ik namelijk al gevonden......... Maar ik hoop dat dansende kreeft gelijk heeft want dat scheelt weer een hoop gedoe..... je slaat 1x die profile op en daarna een tijdje niet..... en dan zou het goed kunnen zijn dat je nog een stuk weer opnieuw moet spelen voordat je weer terug bij het oude bent.
__________________ CPU: Q9450 @3.6GHz RAM: 4Gb 1066Mhz VGA: ATI 4870x2 OS : WinVista Business 64bit |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Uberbelg! Join Date: 12 February 07 Location: In de diepe blauwe zee..
Downloads: 189 Uploads: 0
Xfire: yanto148 ![]() Provided Answers: 309 | Quote:
Common issue solutions How to Backup saved games and profiles for Modern Warfare 2 (Call of Duty) Solution : Quote:
| ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Major Join Date: 19 February 09 Location: Capelle aan den IJssel
Downloads: 107 Uploads: 0
Xfire: rubenflushjwz ![]() Provided Answers: 12 | MP hoef (en kan??) je niet backuppen. Want als je bij een vriend of kennis van je inlogt op zijn steam. Met jouw account, Kan je ook gewoon cod6 mp spelen. (als hij cod6 heeft, duhxd) Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=96418 heb ik pas nog gedaan!
__________________ Specs: MoBo: M4A79XTD EVO CPU: AMD Phenom II X4 955 @ 3,2 Ghz RAM: OCZ 8 GB DDR3-1066 (4x 2GB) GPU: AMD XFX HD5830 1GB Crossfire Voeding: Sharkoon R600M Kast: M5 VJ2000BNS + Window |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Join Date: 15 October 07
Downloads: 8 Uploads: 0 ![]() | @ rubenflush. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=96418 Het is duidelijk dat je dan ook cod kan spelen. Alleen is de vraag of je dan ook weer bij level 0 begint of je level houd. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
Xfire: rubenflushjwz ![]() Provided Answers: 12 | Quote:
En ook al je "created classes"
__________________ Specs: MoBo: M4A79XTD EVO CPU: AMD Phenom II X4 955 @ 3,2 Ghz RAM: OCZ 8 GB DDR3-1066 (4x 2GB) GPU: AMD XFX HD5830 1GB Crossfire Voeding: Sharkoon R600M Kast: M5 VJ2000BNS + Window | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Sergeant First Class Join Date: 05 February 05
Downloads: 162 Uploads: 1
Xfire: dgzhendrik ![]() Provided Answers: 7 | Dan moet je vaak een backup maken van je profiel. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Zoals al gezegd word. Dit kan niet bij MP. Dit word automatisch gedaan. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=96418 Ik hoorde dat CCcleaner een kleine oplossing kan fixen. Maar dat ik ook weer na een maand niet meer werkt.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Corporal Join Date: 29 October 09 Location: Netherlands
Downloads: 7 Uploads: 0
Xfire: taz78 ![]() Provided Answers: 3 | Toch snap ik niet hoe je je MP data kwijt kan zijn als hij online wordt opgeslagen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=96418 Je zou dan alleen, zonder backup, je SP data kwijt moeten zijn lijkt mij. Heer vaag........ |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Friend of i3d! | In de Steam-map (onder players) staan ook nog bestanden van MW2 die betrekking hebben op je stats. Klopt inderdaad ook dat een deel op de Steam-servers wordt bijgehouden. Wat voor gegevens over je stats in de Steam-map op je systeem staan weet ik ook niet, maar het zijn in ieder geval bestanden die daar deel van uitmaken. Dus het lijkt me sowieso handig om de map players te backuppen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=96418 Overigens worden je behaalde scores in een server niet opgeslagen als je midden in de server een crash krijgt (m.a.w. de server verlaat). |
| | |
| | #16 (permalink) |
Xfire: rubenflushjwz ![]() Provided Answers: 12 | Trouwens, helpt een systeemherstel dan niet? Daar worden de veranderingen die niet in je Users/Gebruikers map op je C:\ staan, tog niet gewijzigt?
__________________ Specs: MoBo: M4A79XTD EVO CPU: AMD Phenom II X4 955 @ 3,2 Ghz RAM: OCZ 8 GB DDR3-1066 (4x 2GB) GPU: AMD XFX HD5830 1GB Crossfire Voeding: Sharkoon R600M Kast: M5 VJ2000BNS + Window |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Quote:
Succes :thumsup: | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
Xfire: taz78 ![]() Provided Answers: 3 | Quote:
Indien het systeem een aantal dagen terug gaat, met een systeem herstel, naar de dag dat je systeem nog goed functioneerde zullen je stats van die tussenliggende dagen volgens mij weg zijn. Maar aangezien ik hier niet heel veel verstand van heb kan ik er ook falikant naast zitten. ![]() Zoals meerdere als zeiden, zoiezo om de paar dagen een backup maken van je 'players' folder. | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Friend of i3d! | Voor zover ik weet heeft de functie systeemherstel van Windows alleen betrekking op de bestanden/instellingen van het besturingssysteem zelf. In dat geval lijkt het me dus logisch dat een systeemherstel geen enkel effect heeft omdat games (waaronder MW2) niets in principe niets met het besturingssysteem zelf te maken hebben. |
| | |
| | #20 (permalink) | |
Xfire: taz78 ![]() Provided Answers: 3 | Quote:
| |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |