19-1-2011, 12:55
|
#1 (permalink)
|
Downloads: 0 Uploads: 0 | Unanswered: progress in Singleplayer (COD7) Hallo, ik ben nieuw en wat onhandig in PC-games.
Graag een vraag over Black Ops singleplayer, meer bepaald de "progress" in het spel (de levels die je in de campaign al hebt uitgespeeld, te zien onder "mission select", en de intels die je al ontdekt hebt, te zien onder "intel", en de laatst behaalde level start je met "resume game").
Is het mogelijk om zoals bij de oudste CODs te spelen onder een "profile" (= naam)(zodat meerdere personen afwisselend op je geïnstalleerde COD7 kunnen spelen, zonder dat je eigen progress telkens wordt overschreven ? ik wil met "resume game" met m'n eigen progress voortdoen). Of moet je in de steam files de "config"-file direct kopiëren als je stopt met spelen, of iets dergelijks ?
Als ik nou 's terug van nul wil herstarten, hoe doe ik dat ? (als ik "new game" start blijft de progress klaarblijkelijk genoteerd...) Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-cod7/166216-progress-singleplayer-cod7.html
Merci voor wat tips |
| |