![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| B00M BABY! | Ik heb een ps2 gratis gekregen van iemand, maar die ps2 heeft wat problemen met het lezen van disks. Hij blijft namelijk op lezen van disk staan en doet helemaal niks er mee. -Ik heb op het net gezocht, en heb dus de lens schoongemaakt met alcohol. -kep dat tandwieltje wat omgedraait -kep de lezer los gemaakt en aan de onderkant met een schroevendraaier die schroefjes van de dvd en cd met klok mee gedraait en staat volop. Maar geen van alle werkt, weten jullie misshien een oplossing? Btw, hij is niet omgebouwd heeft geen chip dus, en ik vermoed dat de ps2 zo ongeveer 8 jaar oud is. ow en het gaat hier om de fat ps2, type 2 met het moederbord aan de onderkant in plaats van de bovenkant. Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-consoles/144717-ps2-probleem.html Alvast bedankt
__________________ Proud clan leader of: {BoD}Brothers Of Destruction Site:http://bod2.freehostia.com/ Xfire:cod2fan2 |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
|
Een beetje een wat late reactie, maar omdat nog niemand geantwoord heeft - bij deze. Ben dergelijke problemen veel tegengekomen en heb er zelf ook ervaring mee. Vrees dat de lens van je PS2 defect is. Als schoonmaken en dergelijke niet helpt dan is de enige uitweg nog de lens vervangen. Weet niet wat het is met die lenzen van de PS2, blijft altijd een zwak punt (zijn ook PS2-consoles waarvan de lens het veel eerder begaf dan acht jaar). Een dergelijke lens kun je zo via het world wide web verkrijgen. Het monteren kun je zelf doen met de tevens op het www te verkrijgen instructies. Je kunt natuurlijk ook voor een geheel nieuwe PS2 gaan, is spotgoedkoop en je kunt d'r ook weer een tijd mee vooruit (als je van plan bent er nog veel op te spelen). Kans dat je huidige PS2 meerdere mankementen kan gaan vertonen is namelijk groot, gezien z'n levensduur. ![]() Succes ermee in ieder geval. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Een beetje een wat late reactie, maar omdat nog niemand geantwoord heeft - bij deze. Ben dergelijke problemen veel tegengekomen en heb er zelf ook ervaring mee. Vrees dat de lens van je PS2 defect is. Als schoonmaken en dergelijke niet helpt dan is de enige uitweg nog de lens vervangen. Weet niet wat het is met die lenzen van de PS2, blijft altijd een zwak punt (zijn ook PS2-consoles waarvan de lens het veel eerder begaf dan acht jaar). Een dergelijke lens kun je zo via het world wide web verkrijgen. Het monteren kun je zelf doen met de tevens op het www te verkrijgen instructies. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=144717 Je kunt natuurlijk ook voor een geheel nieuwe PS2 gaan, is spotgoedkoop en je kunt d'r ook weer een tijd mee vooruit (als je van plan bent er nog veel op te spelen). Kans dat je huidige PS2 meerdere mankementen kan gaan vertonen is namelijk groot, gezien z'n levensduur. ![]() Succes ermee in ieder geval. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| B00M BABY! | Okay, thx voor je reactie. Ik heb de moed een beetje opgegeven. Maar via een vriend van mij kan ik een lens regelen, die ga ik eens uitproberen.
__________________ Proud clan leader of: {BoD}Brothers Of Destruction Site:http://bod2.freehostia.com/ Xfire:cod2fan2 |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |