![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 03 March 10 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | nu weet ik dat je op de lite versie maar 3 missies hebt, maar kun je ook de missies laten voor wat ze zijn en wel gewoon ONEINDIG, en dus GEEN tijdslimiet, rondrijden? Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-consoles/151785-gta-chinatown-wars-lite-ipod-touch.html alvast bedankt! grt |
| | |
Best Answer - Posted by Leg3nd |
|
Als het goed is wel. Er is geen tijd aan verbonden ? Zo niet, dan kun je dus ' oneindig' blijven rijden. Succes verder ![]() Verdere vragen kunnen altijd gesteld worden |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| BAM! Join Date: 03 November 06 Location: Zoetermeer
Downloads: 62 Uploads: 0
Xfire: FunXz ![]() Provided Answers: 20 | Ik denk't het helaas niet. Omdat je op een ipod maar paar missie's kan doen aangezien het niet volledige game is.
__________________ i3D Console Moderator Forum |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Als je die missies niet doet, komt er volgens mij in beeld: Mission Failed. Dus zou je het opnieuw moeten doen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=151785 Als je eerst nog naar de missie toe moet rijden, dan kun je oneindig lang rond blijven rijden.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Jero BONKERS<3 Join Date: 24 October 07 Location: Langedijk
Downloads: 44 Uploads: 0
Xfire: jeromekke006 ![]() Provided Answers: 6 | dit ^^^^^^^^^^^^^^ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 03 March 10 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | dus als ik in het begin een auto pak, dan geeft die gele strepen op de weg aan waar ik naar toe moet rijden eigenlijk, dus als ik dan gewoon maar even die gele strepen "negeer, dan kan ik het gewoon oneindig doen? bedankt voor je antwoord? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Als het goed is wel. Er is geen tijd aan verbonden ? Zo niet, dan kun je dus ' oneindig' blijven rijden. Succes verder ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=151785 Verdere vragen kunnen altijd gesteld worden
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |