![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 03 March 10 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | Ik heb een ps3 waarbij ik gebruik maak van draadloos internet. Mijn modem is de experiabox van KPN (thomson 789v7 of zoiets). (ik weet dat dat geen goed modem is, maar t is niet anders helaas). Maar als ik via internet ga kijken om met dit modem NAT-2 te gaan lukt dit wel, door ip adres blijvend in te vullen in phnp in te schakelen. Maar als ik dit doe geeft de ps3 bij netwerktest aan dat phnp is ingeschakeld en dat NAT-2 is, dus prima! Maar steeds een dag later ofzo staat die weer op NAT-3 en bij phnp staat niet beschikbaar. Heel vreemd, want als ik opnieuw verbinding maak geeft die aan dat de verbinding geslaagd is en dergelijke sn als ik dan naar beneden scroll staat er bij phnp beschikbaar of inschakelt en als ik dan om een netwerktest vraag geeft die weer NAT3 aan en niet beschikbaar bij phnp. Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-consoles/184147-nat-2-opeens-weer-nat-3-a.html Iemand een idee wat ik fout doe? Alvast heel erg bedankt!! Groeten, Cliff |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) | |
| Dirty Harry | Probeer dit eens, en anders kan je altijd de helpdesk bellen van je provider waarvan je die router gekregen hebt. Quote:
__________________ Our most basic instinct is not for survival but for family. Most of us would give our own life for the survival of a family member, yet we lead our daily life too often as if we take our family for granted. ~Paul Pearshall |Forum regels[NL] | Forum rules [EN] | The Catalyst Trailer | CASTLE OF GLASS | Hell March 3 | | |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | dat in de DMZ mode zetten lukt me dus niet met mijn routeer helaas. en ik krijg hen wel in NAT-3, maar na een tijdje gaat die weer naar type 2 en pas als ik mijn routeer reset gaat die weer naar 2. enig idee hoe dat kan? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Dirty Harry | Bekijk deze website eens, is van playstation zelf. En anders kan je provider hier mee helpen?
__________________ Our most basic instinct is not for survival but for family. Most of us would give our own life for the survival of a family member, yet we lead our daily life too often as if we take our family for granted. ~Paul Pearshall |Forum regels[NL] | Forum rules [EN] | The Catalyst Trailer | CASTLE OF GLASS | Hell March 3 | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Dirty Harry | Dat zal wel in de handleiding zitten die bij de router zat? Want anders zal ik moeten gaan zoeken, zal waarschijnlijk per router verschillen.
__________________ Our most basic instinct is not for survival but for family. Most of us would give our own life for the survival of a family member, yet we lead our daily life too often as if we take our family for granted. ~Paul Pearshall |Forum regels[NL] | Forum rules [EN] | The Catalyst Trailer | CASTLE OF GLASS | Hell March 3 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | ja die heb ik niet meer haha ![]() Maar dat verschil zeker per routeer, dat weet ik 100% zeker! Maar weet jij hoe het kan dat die na een tijdje gewoon weer vanzelf springt naar nat-3? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=184147 of kan het ook zo zijn dat als ik niks doe, als die weer opeen op nat-3 springt, dat die dan bijv. de dag erna gewoon weer op nat-2 staat en dat dat dus af en toe wel eens zo'n momentje is dat de verbinding gewoon even minder is?! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Dirty Harry | Je hebt meerdere soorten thomson routers, als alles goed ingesteld is via de handleiding of via de helpdesk zou die router niet meer uit zijn eigen gaan veranderen, tenminste dat denk ik dan.
| | |
| | #9 (permalink) |
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | ja en ik heb de thomson TG789vn. Zou jij aub eens voor mij willen kijken of ik alles goed doe? Ik heb UNnP ingeschakeld en bij de ps ingesteld dat die altijd t zelfde ip adres heeft. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Dirty Harry | Ik heb hier de handleiding voor je gevonden, je kan hem downloaden of als je dat niet wilt hoef je hem alleen maar te openen. En hier heb ik de informatie voor je, hoe je de poorten moet openen. Quote:
__________________ Our most basic instinct is not for survival but for family. Most of us would give our own life for the survival of a family member, yet we lead our daily life too often as if we take our family for granted. ~Paul Pearshall |Forum regels[NL] | Forum rules [EN] | The Catalyst Trailer | CASTLE OF GLASS | Hell March 3 | | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Dirty Harry | Graag gedaan, ik hoop dat het lukt.
| | |
| | #13 (permalink) |
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | het is helaas niet gelukt ![]() Maar hij staat voor alsnog op NAT2. Maar op fifa, daar kun je je firewall status zien, heeft bij mij beperkt gestaan altijd al, maar sinds een dag of 4 ben ik bezig met dat nat gebeuren en doordat die soms op nat 2 staat staat de firewall bij fifa op middelzwaar. iets wat ik zeer fijn vind aangezien de verbinding minder vaak wegvalt. Maar net als bij dat NAT, heb ik bij fifa ook steeds het zelfde dat die opeens vanzelf weer op firewall beperkt gaat. Zelfs als de NAT op 2 staat. En soms is de NAT weer eens op 3 gesprongen en dan staat er bij fifa middelzwaar. heel vreemd dus... Heb jij enig idee hoe dat kan? Of is dat bij fifa wel iets wat kan gebeuren en dat de dag erna bewijze van spreken die weer op middelzwaar staat. dus iets wat wel eens kan veranderen als de verbinding wel eens wat zwakker is van de EA-servers ofzo?! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Dirty Harry | Oef daar vraag je me wat, ik heb hier wel de helpdesk van KNP met uitleg hoe je een console kan aansluiten op het internet. Ik heb al wat door die stappen plan heen gelopen, je moet maar even kijken of ik het goed gedaan hebt. En anders kan je die stappen plan zelf even aanpassen. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=184147 Als dat niet werkt zal je hun toch moeten bellen denk ik. Dan lopen hun stap voor stap met je mee.
| | |
| | #15 (permalink) |
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | ja haha, bedankt voor je antwoord. maar op die site was ik al gekomen en dat heb ik ook allemaal gedaan en het werkt ook. Maar zoals ik al zei, van het ene op t andere moment is t weer beperkt en NAT3 |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Dirty Harry | Ow hahaha dat wist ik niet. ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=184147 Ik zal wel even zoeken, maar misschien kan je ondertussen de helpdesk van KPN bellen, want die zullen het wel weten hoe je dat precies moet doen. Aangezien dat die modem/router van hun zelf zijn.
| | |
| | #17 (permalink) |
| BAM! Join Date: 03 November 06 Location: Zoetermeer
Downloads: 62 Uploads: 0
Xfire: FunXz ![]() Provided Answers: 20 | KPN ondersteunt GEEN gaming .. Het is moeilijk om Nat 2 te krijgen bij hun vaak krijg je problemen. Poorten openen is ook moeilijk bij hun. Als je op forums zoek zie je vooral mensen met KPN provider onmogelijk is om Nat 2 of 1 te krijgen.
__________________ i3D Console Moderator Forum |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Dirty Harry | A kijk dat wist ik dus niet, dus de enige optie is dan overstappen naar een andere provider?
| | |
| | #20 (permalink) |
| i3D.net Gameserver admin Join Date: 09 January 08 Location: Amsterdam
Downloads: 39 Uploads: 0
Xfire: yehonathan ![]() Provided Answers: 6 | Er zijn een aantal poorten die door de meeste ISP's worden geblokkeerd voor consumenten om de veiligheid te waarborgen van jou maar ook hun netwerk. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=184147 Ik kan me echter niet voorstellen dat ze poorten blokkeren buiten de "algemene" range (0/1023) Op dit moment heb ik UPC maar voorheen KPN en echter nooit problemen gehad met geen enkele poort of service, ik gebruikte zelf nooit de bijgeleverde modem/routers. Je zou kunnen proberen om zelf een modem/router kopen of lenen van iemand om te kijken of het dan wel mogelijk is. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |