![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 04 August 09 Location: Amersfoort
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Ik zal me eerst is even voorstellen aangezien dit mijn eerste post hier is Ik ben Victor 19 jaar en ben in het bezit van, jawel een ps3. Mijn games zijn Cod4 gta IV GT5 proloque en cars Voornamelijk speel ik cod4 en GT5.De reden dat ik een backup wil maken is omdat een kennis van mij zijn ps3 is doorgebrand met als gevolg wel een nieuwe ps3 krijgen maar al je spelgegeven zijn verloren. Ik heb een 8gb usb-stick 2.0 flashdrive. Afin, toen ik een backup wilde maken gaf de ps3 aan dat ik het opslagmedium moest gaan plaatsen terwijl ik deze al in de usb-poort heb zitten. K'heb van alles geprobeerd maar heb tot nu toe geen oplossing gevonden. Hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-consoles/65227-ps3-backup-ps3-lukt-niet.html Het zal wel om een heel kleine domme aanpassing gaan ![]() ![]() ![]() Grtjs, Vicgeluk |
| | |
Best Answer - Posted by vicgeluk |
|
Probleem opgelost. Heb alleen niks meer aan de backup. Heb de ps3 helpdesk gebeld die raadde me aan om te formatteren, dit zou ook op de playstation kunnen. Ik formatteren en de stick deed het nog niet en ik was ook nog is alles kwijt. Ik op de computer formatteren en hij doet nu. Bedankt voor de tips allen! |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Hoi Victor, welkom hier! Allereerst een paar standaard vragen:
|
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| i3D news team Join Date: 04 June 08 Location: Zuid-Limburg
Downloads: 89 Uploads: 3
Xfire: steven543 ![]() ![]() ![]() ![]() Provided Answers: 62 | De manier waarop ie geformatteerd is geworden kan ook een rol spelen, ik weet niet of een PS3 wel alle formen ondersteund zoals FAT32 etc.
__________________ Battlefield 4 HQ Nederland - BF4HQ.NL i3D.net network: Call of Duty.nl Co-Editor in chief | Battlefield3.eu / Battlefieldheroes.net Editor | MedalofHonor.nl ![]() # Battlefield3.eu Twitter! # Twitter / StevenW.net - My blog # Battlelog |
| | |
| | #4 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Blackshark. 1. Heb ik geprobeerd werkt niet. 2. Ga ik thuis even proberen. 3. Ik heb alles geprobeerd, met oplaadkabel, zonder oplaadkabel, linker usb aansluiting en rechter usb aansluiting maar tevergeefs. Ik denk idd dat de usb/memory-stick niet goed is ik dacht namelijk dat ik een instelling moest wijzigen in het menu van playstation. Vind het wel vreemd dat die stick het niet doet. Aangezien ze op een aantal sites (google) een 2.0 flashdrive juist aanbevelen. |
| | |
| | #6 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Ik heb hem nu in de computer zitten en hier doet ie het gewoon. Had idd al gezocht naar een lock instelling maar deze zit er niet op. Wat voor'n memory/usb stick hebben jullie, dan kan ik zo'n zelfde halen? Al lijkt mij dat er weinig verschil in hoort te zitten. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| BAM! Join Date: 03 November 06 Location: Zoetermeer
Downloads: 62 Uploads: 0
Xfire: FunXz ![]() Provided Answers: 20 | Een back-up maken van data die op de vaste schijf is opgeslagen naar opslagmedia of een USB-apparaat voor massaopslag of data herstellen waarvan een back-up werd gemaakt. Backup maken Een back-up maken van data op de vaste schijf naar een opslagmedium of een USB-apparaat voor massaopslag.HerstellenData herstellen waarvan een back-up werd gemaakt op een opslagmedium of een USB-apparaat voor massaopslag naar de vaste schijf.Back-updata verwijderenData verwijderen waarvan een back-up werd gemaakt op opslagmedia of een USB-apparaat voor massaopslag. Let op U kunt geen back-up maken van uw trofee-informatie met behulp van het Backup hulpprogramma. Indien u trofee-informatie wilt opslaan, is het aanbevolen om een PlayStation®Network-account aan te maken en de informatie op te slaan op de PlayStation®Network-server. Om een back-up te maken van uw trofee-informatie op de PlayStation®Network-server, selecteer (Game) > (Trophy Collection (trofeeën)), druk op de -toets en selecteer [Synchroniseren met server] in het optiemenu. Opmerkingen
Misschien kan dit je helpen..
__________________ i3D Console Moderator Forum |
| | |
| | #8 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | @ Funkii, Heb dit op de ps3 site gelezen. Toch bedankt! Back-ups van data kunnen worden gemaakt op een Memory Stick™, SD Memory Card, CompactFlash® en USB-apparaten voor massaopslag. Een geschikte USB-adapter (niet bijgeleverd) is vereist om opslagmedia met bepaalde modellen te gebruiken. Schijfmedia zoals een CD-R kunnen niet worden gebruikt. Misschien dat ik net het bepaalde opslagmedia (usbstick) heb die er niet geschikt voor is, |
| | |
| | #10 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Probleem opgelost. Heb alleen niks meer aan de backup. Heb de ps3 helpdesk gebeld die raadde me aan om te formatteren, dit zou ook op de playstation kunnen. Ik formatteren en de stick deed het nog niet en ik was ook nog is alles kwijt. Ik op de computer formatteren en hij doet nu. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=65227 Bedankt voor de tips allen! |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |