![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 15 November 08
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik heb Cod4 nu al bijna een half jaar maar de laatste tijd als ik met Multiplayer/ online ga, krijg ik alleen maar het scherm: DOWNLOADING GAME SETTINGS. Ik heb een Playstation3, en verder doen alle andere spellen het wél... dus ik snap er geen hol van! Wtf! Ik heb tot Lvl 55 gespeeld zonder problemen, en zo ineens doet ie het niet meer. RAARRR. Hoewel ik dit bericht eerst eenmalig kreeg dacht ik, ach het zal wel.. en de dag daarop was ook geen probleem... maar toen wou ik weer spelen een week later (speel nu al 2a3 maanden niet meer vanwege deze shit) en hij deed 't nog steeds niet.. en de dag daarop en een maand later... Ik wil nou toch echt wel eens weten wat dit allemaal is, want ik krijg hier toch zo'n kater van Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-consoles/65704-ps3-downloading-game-settings.html Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen In ieder geval bedankt voor de support Renegade |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
| Topic verplaatst naar het juiste subforum. Hier staan een aantal mogelijke oplossingen voor het probleem, wellicht dat je er iets aan hebt. Heb zelf het probleem ook (sinds een nieuwe router) maar aangezien ik het spel niet meer speel heb ik me dus ook niet beziggehouden met het oplossen van het probleem. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Topic verplaatst naar het juiste subforum. Hier staan een aantal mogelijke oplossingen voor het probleem, wellicht dat je er iets aan hebt. Heb zelf het probleem ook (sinds een nieuwe router) maar aangezien ik het spel niet meer speel heb ik me dus ook niet beziggehouden met het oplossen van het probleem. Last edited by Blackshark; 11-8-2009 at 00:09. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Join Date: 15 November 08
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Ik ga hier meteen kijken. De kans is groot dat ik hier een antwoord vind. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=65704 Super bedankt! Ik laat wel even weten hoe het gegaan is |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |