![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 15 April 09 Location: The Netherlands
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | ![]() Nou, het probleem. Ik heb een PS3 aangeschaft een tijd geleden met het spel 'Killzone 2' erbij. Echt een vet spel met een goede singleplayer maar wat natuurlijk ook leuk is wat er bij zit is de multiplayer. Online dus. En daar komt het probleem bij kijken. Zodra ik online ga is er vrij weinig aan de hand, ik kan inloggen bij PSN en ook gewoon spelen. Tot een bepaalde tijd. Als ik speel wordt abrupt mijn verbinding afgebroken met een foutmelding en ben ik al mijn achievements kwijt en moet ik opnieuw aanmelden bij PSN (Playstation Network) ook. Het spel blijft wel gewoon goed lopen. Voor meer details moet je het me even vragen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand mij kan helpen. Bij voorbaat dank Sorter.
__________________ I'm always right. I'm only wrong when people don't know I'm right. Prognoz - The Evpatoria Report Part 1 Prognoz - The Evpatoria Report Part 2 |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark | |
|
Ik heb hieronder een lijst met foutcodes + verklaringen: Quote:
Het is misschien een beetje knullig om dit te doen maar het is denk ik de enige manier om de oorzaak van je probleem te kunnen traceren. Ik bedoel aan 'Een fout is opgetreden. Je bent uitgelogd uit het PS Netwerk.' hebben we niet zoveel, omdat er ontzettend veel fouten kunnen zijn (zie boven). ![]() Mocht je je fout hebben opgespoord, probeer dan zelf te zoeken naar een oplossing. Indien je niet verder komt kun je uiteraard opnieuw hier terecht voor verder advies. |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Heb je dit probleem bij alle servers die je joint? Want dat de verbinding verbroken wordt tijdens KZ2 heb ik ook weleens. Niet alle servers zijn - jammer genoeg - even stabiel. Heb je ook problemen met het online spelen van andere spellen? Wat voor verbinding heb je (draadloos of via ethernet kabel)? Wat is overigens de precieze foutmelding die je krijgt? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Vrijwel alle servers die ik join ja. Bij de één is het direct en bij de ander duurt het weer een tijdje voordat het gebeurt. Ik gebruik, dacht ik, ethernet kabel, mijn PS3 zit aangesloten aan een router waarmee al het internet gebruik in het huis wordt geregeld. Maar ik weet zeker dat het niet aan het internet ligt, ik heb er op mijn computer nooit last van en de rest van de familie ook niet. Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-consoles/66854-ps3-killzone-2-verbinding-verbroken-met-foutmelding.html Ik heb heel soms een probleem met andere spellen maar met KZ2 is het altijd. Precieze foutmelding weet ik op het moment niet, ik heb het een keer opgeschreven maar dat ben ik helaas kwijtgeraakt. Ik zal zo spoedig mogelijk kijken naar de precieze melding. Heb jij er nog steeds last van dan of hoe heb jij het opgelost?
__________________ I'm always right. I'm only wrong when people don't know I'm right. Prognoz - The Evpatoria Report Part 1 Prognoz - The Evpatoria Report Part 2 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Friend of i3d! | (Zag het even te laat maar dit topic past beter hier thuis. )Ik zal gelijk even voor je kijken of ik de problemen ook heb. Geef me een paar minuten en dan bericht ik je erover. ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=66854 Wanneer je de precieze foutmelding heb hoor ik dat wel. |
| | |
| | #6 (permalink) |
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Tja, ik moet zeggen, ik heb net gespeeld en inderdaad gewoon ook in mijn regio. Ik heb nu geen enkel probleem ondervonden dus ik snap het nu momenteel ook even niet. Ik heb een dikke 3 kwartier gespeeld zonder iets. Misschien dat ze het al verholpen hebben, ik weet het niet. Ik blijf gewoon spelen en zodra ik de foutmelding heb, zet ik hem gelijk hier neer.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Friend of i3d! | Wellicht dat dat te maken heeft met dat de servers minder belast zijn, het is immers nacht en dan zullen er logischerwijs ook minder spelers op servers spelen die binnen jouw regio vallen. Dus in dat kader kan het misschien zo zijn dat je een drukke server joint. Zelf heb ik ook weleens problemen met servers die bomvol zitten (hoewel, niet vaak dan in tegenstelling tot jou ).We horen wel wanneer je iets meer informatie hebt. In ieder geval veel succes. |
| | |
| | #8 (permalink) |
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Het is nu trouwens niet met KZ2 maar met CoD: World at War. "Een fout is opgetreden. Je bent uitgelogd uit het PS Netwerk." Gevolgd met de code: 8002AD360 Ik weet de laatste cijfers niet geheel zeker, de code was al weg voordat ik pen en papier had ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=66854 Maar dit gebeurt exact hetzelfde met KZ2.
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Friend of i3d! | Ik heb hieronder een lijst met foutcodes + verklaringen: Quote:
Het is misschien een beetje knullig om dit te doen maar het is denk ik de enige manier om de oorzaak van je probleem te kunnen traceren. Ik bedoel aan 'Een fout is opgetreden. Je bent uitgelogd uit het PS Netwerk.' hebben we niet zoveel, omdat er ontzettend veel fouten kunnen zijn (zie boven). ![]() Mocht je je fout hebben opgespoord, probeer dan zelf te zoeken naar een oplossing. Indien je niet verder komt kun je uiteraard opnieuw hier terecht voor verder advies. | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Quote:
__________________ I'm always right. I'm only wrong when people don't know I'm right. Prognoz - The Evpatoria Report Part 1 Prognoz - The Evpatoria Report Part 2 | |
| | |
![]() |
| Tags |
| killzone 2, ps3 |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |