![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 11 September 09
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | hopelijk kan iemand hier me helpen ik probeer een PS2lite aan te sluiten aan mijn tv (die's al enkele jaren oud) Met een scart converter (heb er 2 getest) heb ik de rood-wit-gele kabel in de scart ingang van de tv gestoken. Dan vindt de tv niks. Als ik dvd-speler op dezelfde scart steek, werkt ie wel. Dus dacht ik: ik plug de ps in de dvd speler, maar de dvd-speler heeft maar 1 kanaal, dus dat werkt niet. Met een splitterdoos heb ik ook geprobeerd. Dan werkt ook de dvd perfect, maar als ik de ps bij in de splitter plug, krijg ik storing in het beeld (vooral bij de gele kabel) Nu zou de ps moeten opspringen wanneer ik de dvd uitschakel. En dat is ook zo. 3 volle seconden krijg ik ps-beeld en dan valt ie weg in sneeuw... Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-consoles/67773-ps2-aansluitprobleem.html Gezien ik alles dubbel heb, heb ik alle combinaties getest en niks werkt. Kan het zijn dat mijn tv te oud is of zo iets? Iemand suggesties? Alvast bedankt grtz blondie |
| | |
| Sponsored Links |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |