![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 17 September 09
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-consoles/98983-ps3-ps3-blijft-soms-hangen.html ik weet niet hoe het komt maar als ik cod mw2 aant het spelen ben blijft hij soms hangen (dit is altijd als ik aan het wachten ben om in een nieuwe wereld te beginnen online) als ik hem dan gewoon uit zet (zonder op afsluiten.. te drukken ) gaat hij wel weer maar vindt dit wel raar want heb mijn ps3 nog maar 3weken Last edited by Laz; 22-11-2009 at 16:37. |
| | |
Best Answer - Posted by Funkii |
|
Nee is algemeen bekend meerde mensen hebben der last van, Lees het bericht: Console eigenaren MW2 hebben last van freezings De afgelopen dagen hebben verscheidene gamers, spelend op zowel de Xbox 360 als de Playstation 3, klachten ingediend over bevriezingen van het beeld in Modern Warfare 2. Zo zou er bijvoorbeeld bij de PS3 na een eind van een multiplayer match een Yellow Light of Death optreden, maar dat zou alleen gebeuren bij oude modellen (dus niet de slanke versie). Bij de grote concurrent is dat niet veel anders, zoals bijvoorbeeld in deze thread te lezen valt. Het is nu wachten op een antwoord van Infinity Ward... ©i3D.net |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| Friend of i3d! | Topic verplaatst naar het juiste subforum. Dat het spel soms blijft hangen, lijkt me niet zozeer een probleem. Bij het laden van een nieuwe map (tenminste als je dat bedoelt) kan het spel in het begin misschien wat hangen. Als je online speelt kan de verbinding soms wat onstabiel zijn waardoor er even problemen kunnen optreden. Als het spel echt vastloopt (waardoor je het spel enkel nog kunt afsluiten door je PS3 uit te zetten) is er natuurlijk iets anders aan de hand. |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Join Date: 17 September 09
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() | Quote:
Last edited by Blackshark; 21-11-2009 at 23:05. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| BAM! Join Date: 03 November 06 Location: Zoetermeer
Downloads: 62 Uploads: 0
Xfire: FunXz ![]() Provided Answers: 20 | Nee is algemeen bekend meerde mensen hebben der last van, Lees het bericht: Console eigenaren MW2 hebben last van freezings De afgelopen dagen hebben verscheidene gamers, spelend op zowel de Xbox 360 als de Playstation 3, klachten ingediend over bevriezingen van het beeld in Modern Warfare 2. Zo zou er bijvoorbeeld bij de PS3 na een eind van een multiplayer match een Yellow Light of Death optreden, maar dat zou alleen gebeuren bij oude modellen (dus niet de slanke versie). Bij de grote concurrent is dat niet veel anders, zoals bijvoorbeeld in deze thread te lezen valt. Het is nu wachten op een antwoord van Infinity Ward... Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=98983 ©i3D.net
__________________ i3D Console Moderator Forum |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lt General Join Date: 13 July 08
Downloads: 70 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 10 | Ik heb er ook last van, als ik aan het spelen ben of gewoon mijn PS3 idle heb in het main menu van MW2 blijft hij af en toe hangen, en moet ik hem rebooten. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=98983 Daarna krijg ik een melding van : de PS3 is niet correct afgesloten, wilt u de foutmelding naar Sony toesturen ? Dit heb ik al meerdere keren gedaan maar het probleem blijft. Gewoon wachtten op een patch denk ik. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| general | ik heb dit probleem niet met codmw2 maar met alle spellen, dan blijft het spel op willekeurige momenten hangen en moet ik mijn ps3 herstarten.... Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=98983 wat kan ik hieraan doen? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| BAM! Join Date: 03 November 06 Location: Zoetermeer
Downloads: 62 Uploads: 0
Xfire: FunXz ![]() Provided Answers: 20 | Gelieve even een eige topic maken. ![]() Dan blijft het overzichtelijk voor ons om jullie zo snel mogelijk te helpen met u probleem.
__________________ i3D Console Moderator Forum |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |