![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Corporal | ![]() als ik op ET in een server wil (maakt niet uit welke) krijg ik een fout melding: weet iemand hier een oplossing voor???? ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums /technical-support-et/61627-error-o.html danku |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
| Gebruik je Vista? Ik heb even gekeken en het blijkt dat wanneer je Vista gebruikt het probleem gemakkelijk verholpen kan worden door met je rechtermuisknop op het ET-icoontje te klikken -> Eigenschappen -> Compatibiliteit -> plaats een vinkje voor Dit programma als Administrator uitvoeren. Indien je het spel niet als administrator uitvoert onder Vista, kan de controle zoals te zien in de screenshot mogelijk niet door de server worden uitgevoerd. Met volledige rechten (administratorrechten) kan deze controle mogelijk wel slagen waardoor het probleem niet meer voorkomt. |
| Sponsored Links |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! | Gebruik je Vista? Ik heb even gekeken en het blijkt dat wanneer je Vista gebruikt het probleem gemakkelijk verholpen kan worden door met je rechtermuisknop op het ET-icoontje te klikken -> Eigenschappen -> Compatibiliteit -> plaats een vinkje voor Dit programma als Administrator uitvoeren. Indien je het spel niet als administrator uitvoert onder Vista, kan de controle zoals te zien in de screenshot mogelijk niet door de server worden uitgevoerd. Met volledige rechten (administratorrechten) kan deze controle mogelijk wel slagen waardoor het probleem niet meer voorkomt. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Corporal First Class Join Date: 05 May 08
Downloads: 7 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 5 | Wel, ik had dat ooit ook eens, wat ik gedaan had was volgende: al de .dll bestanden uit jaymod gewist, en jaymod opnieuw gedownload, en ze er terug in geplakt (enkel die 2/3 dll bestanden) cgame_mp_x86.dll ui_mp_x86.dll Het kan ook aan server liggen, dat daar iets fout is geinstalleerd, maar wellicht zal het wel aan jou liggen als je op geen enkele jaymod meer kan. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Corporal | Quote:
danku, ik zal het even gaan proberen (ja, ik heb Vista) probleem is verholpen , alleen ik kan mn bericht niet meer veranderen.. dus doe ik het maar zo ![]() danku wel allemaal ^^ Last edited by Bloody91; 14-6-2009 at 23:46. | |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |