![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 27 November 09
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | ik heb windows 7 dus misschien ligt het daar aan? Last edited by Blackshark; 29-11-2009 at 13:31. Reason: even in normaal nederlands gezet |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark | |
|
Weet niet wat voor videokaart je hebt en welke driver daarop staat, maar sinds driver versie 191.07 van Nvidia hebben een aantal mensen inderdaad last van deze fout. De enige manier is dan om te downgraden, dat kan eventueel via Windows (indien je niet je voorgaande driver verwijderd hebt dan) of anders moet je een driver elders op het WWW zoeken. Heb hier nog een uitleg gevonden die bij iemand anders heeft geholpen, wellicht dat je dit kunt proberen (je hoeft in dat geval niet te downgraden). Quote:
|
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 109 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 87 | Alles up to date ? Achtergrond programma's uitstaan(denk aan virusscanner, xfire, deamontools etc...)
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Friend of i3d! | Weet niet wat voor videokaart je hebt en welke driver daarop staat, maar sinds driver versie 191.07 van Nvidia hebben een aantal mensen inderdaad last van deze fout. De enige manier is dan om te downgraden, dat kan eventueel via Windows (indien je niet je voorgaande driver verwijderd hebt dan) of anders moet je een driver elders op het WWW zoeken. Heb hier nog een uitleg gevonden die bij iemand anders heeft geholpen, wellicht dat je dit kunt proberen (je hoeft in dat geval niet te downgraden). Quote:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Join Date: 26 November 08
Downloads: 2 Uploads: 0 ![]() | De laatste Nvidia driver is de oplossing. Het probleem zat in de OpenGL. NVIDIA DRIVERS 195.62 WHQL voor de 64 bit. Read more on: : i3D.net Game Forums Error: 'Buffer overrun' NVIDIA DRIVERS 195.62 WHQL voor de 32 bit. Greetz, Ev0w |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 87 | Hoe kan jij nou de oplossing posten als je gaijin niet bent ?
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Friend of i3d! | Hij zal waarschijnlijk hetzelfde probleem ondervonden hebben, Leg3nd. Dat het probleem daardoor wordt opgelost lijkt me logisch aangezien het probleem voor zover ik weet gerelateerd is aan één specifieke video-driver. Aangezien er momenteel een nieuwere driver is uitgekomen zal dat inderdaad het probleem kunnen verhelpen. |
| | |
| | #9 (permalink) |
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 87 | Ja maar dan kan ev0w natuurlijk nooit oordelen over de TS. Dit omdat voor hem het probleem opgelost is wil natuurlijk niet zeggen dat dit ook voor de TS geldt. Dit zullen we dan ook nog moeten afwachten.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Friend of i3d! | Waar oordeelt hij over de TS? ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums Error: 'Buffer overrun' Hij zegt alleen wat de oplossing is - waarschijnlijk voor hem dus - maar beweert nergens dat ook de TS zo het probleem verholpen heeft. Laten we vanaf hier op een reactie van de TS zelf wachten. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Private Join Date: 31 October 08
Downloads: 1 Uploads: 0 ![]() | Had na installatie van een Nvidia driver ook dit probleem (zowel COD and COD UO). Read more on: : i3D.net Game Forums Error: 'Buffer overrun' Na installatie van de meest recente driver 195.62 was het probleem opgelost |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Private First Class Join Date: 05 January 08 Location: 52°56'20.29"N 5°24'14.93"E
Downloads: 108 Uploads: 0
Xfire: Leonski ![]() | Hallo Ik heb het zelf melding alleen ik heb Ati kaart en windows7. Het heeft te maken met Microsoft Visual c++ Runtime Library. Maar alles is geüpdatet. Read more on: : i3D.net Game Forums Error: 'Buffer overrun' Maar wat nu? |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Friend of i3d! | Voer de volgende stappen uit.
Read more on: : i3D.net Game Forums Error: 'Buffer overrun' Laat even weten of het probleem verholpen is. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Friend of i3d! | Mijn excuses, ik zie dat ik een typfout heb gemaakt in m'n instructie. Tja, één teken teveel of te weinig kan net cruciaal zijn. ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums Error: 'Buffer overrun' Wat je moet doen:
|
| | |
![]() |
| Tags |
| buffer overrun, error, foutmelding |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |