![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| GardenOfTheYear Join Date: 16 November 08 Location: voor mijn toetsenbord.
Downloads: 30 Uploads: 0
Xfire: volumedog ![]() Provided Answers: 4 | Misschien kunnen jullie mij helpen? Ik wil weer Call of Duty installeren maar als ik de CD in mijn dvd-speler doe dan geeft hij aan dat hij al geïnstalleerd is maar dat kan niet want mijn software is al verwijdert. Ik heb bij regedit ook al alles verwijdert van call of duty in hoop dat ik hem nu wel kon installeren meer jammer genoeg niet. Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod/131034-help-kan-het-niet-meer-installeren.html ik heb nu geen idee meer ![]() Dus weet misschien iemand een antwoord? Gr. Garden
__________________ Garden Of the Year ![]() www. tagclan . eu (zonder spatie's) |
| | |
Best Answer - Posted by Gardenmonster |
|
Hee. Het is gelukt. maar het lag waarschijnlijk niet aan mijn Regedit. Heb er wel alles van verwijdert, maar voor mijn gevoel kwam het weer terug. Maar ik heb gewoon bij de cd de map geopend en via de map op setup gedrukt en er gewoon over heen geïnstalleerd volgens mij. Dus ik kan hem weer spelen ![]() Mod. Deze topic mag op Answered ![]() Gr. Garden |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) | |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 122 | Quote:
Volg voor ze zekerheid deze stappen eens.
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. | |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
Xfire: volumedog ![]() Provided Answers: 4 | Oke bedankt. Maar er is een probleempje want daar staat ook mijn CoD 4 gegeven en van MW 2 moet ik dat terug zetten met mijn back up dan? Gr. Garden
__________________ Garden Of the Year ![]() www. tagclan . eu (zonder spatie's) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
Xfire: volumedog ![]() Provided Answers: 4 | Quote:
Ja dat had ik al gedaan maar dat helpt ook niet. dus weet ook geen raad meer ;p. want hij geeft nog steeds aan als geïnstalleerd. en als ik op uninstall druk dan start hij op en dan is hij op eens weg ;/ Gr. Garden
__________________ Garden Of the Year ![]() www. tagclan . eu (zonder spatie's) | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Friend of i3d! | Dat komt doordat er toch nog restanten van CoD in je Register staan. De Autorun van CoD geeft namelijk aan dat je het spel enkel nog kan deïnstalleren. Er staat nog een sleutel in het Register die je moet verwijderen. Volg onderstaande stappen, heb net nog even voor je gekeken nadat ik CoD weer geïnstalleerd had.
|
| | |
| | #7 (permalink) | |
Xfire: volumedog ![]() Provided Answers: 4 | Quote:
Anders laat maar dan speel ik het speel gewoon niet wat wel jammer is maar goed. Gr. Garden
__________________ Garden Of the Year ![]() www. tagclan . eu (zonder spatie's) | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Friend of i3d! | Er staan gewoon nog restanten in het Register, anders zou je het spel niet meer in de Software-lijst moeten zien. Als je nou in de Register-editor in de menubalk op Bewerken -> Zoeken... klikt en dan vervolgens zoekt op call of duty, kun je wellicht de overblijfselen vinden. Ga net zolang door met zoeken totdat er geen zoekresultaten meer gevonden worden. Uiteraard alle resultaten die in verband staan met CoD(1) verwijderen. |
| | |
| | #9 (permalink) |
Xfire: volumedog ![]() Provided Answers: 4 | Hee. Het is gelukt. maar het lag waarschijnlijk niet aan mijn Regedit. Heb er wel alles van verwijdert, maar voor mijn gevoel kwam het weer terug. Maar ik heb gewoon bij de cd de map geopend en via de map op setup gedrukt en er gewoon over heen geïnstalleerd volgens mij. Dus ik kan hem weer spelen ![]() Mod. Deze topic mag op Answered ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=131034 Gr. Garden
| | |
| | #10 (permalink) |
| Friend of i3d! | Mooi dat je het gevonden hebt en inderaad, door die setup handmatig te starten vanaf de CD kun je het probleem omzeilen. ![]() Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=131034 Veel plezier met CoD. |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |