![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Private | Ik heb en sinds 2 weken Windows 7 64 bit op mijn laptop gezet. Voorheen met Vista erop speelde ik weleens met een aantal vrienden Call of Duty uo. Ik startte dan een server op (dedicated) via CODUOMP.exe waarnaar de console opstartte. Daarna ging ik via X-fire naar mijn favoriete server welke ik had toegevoegd. Dit was met mijn eigen ip en poort 28960. Daarna kon ik gezellig mijn vrienden in het stof laten bijten. Sinds ik windows 7 heb gaat dit niet meer. Ik heb gecontroleerd of mijn poorten openstaan, mijn firewall misschien iets tegenhoud en of er in windows eea veranderd is. Voor zover ik kan zien staat alles goed. Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod/144394-windows-7-cod-uo-en-xfire.html Ik had gelezen dat cod evt. opnieuw geinstalleerd moest worden maar dat hielp ook niet. Bij mijn weten start de server normaal op en xfire ook. Ik krijg de melding dat de server niet reageert op de informatieaanvraag. Ik ga er vanuit dat ergens een signaal tegengehouden wordt. Nog even en ik ga weer terug naar windows XP ![]() Iemand nog ideeën wat het kan zijn? Alvast bedankt |
| | |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Ik kom maar weer eens met het standaard aanzetten, Maar wel vaak wat we nodig hebben Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=144394 Wat zijn je PC-specs? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Private | Ik heb de hieronder de specs van mijn laptop staan. Zoek je nu specefiek naar bepaalde specs of is het voor je algemeen beeld? Manufacturer: ASUS Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU T4200 @ . 2.00GHz (2 CPUs), ~2.0GHz Memory: 4096MB RAM Hard Drive: 500 GB Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=144394 Video Card: NVIDIA GeForce GT 120M Sound Card: Realtek High Definition Audio Operating System:Windows 7 Ultimate 64-bit |
| | |
| | #4 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Voor mijn algemene beeld, Verder ga ik er dus vanuit dat je Bij XP wel kon spelen, Dan zou ik denken dat toch ergens het signaal bij Windows 7 word tegen gehouden, Heb je virusscanner(s) uitgeschakeld?, Achtergrond progamma's uitgeschakeld? (denk hier aan deamon tools, Lijkt onschuldig maar kan een hoop veranderen) |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Private | Jeps, Bij Vista ook geen problemen. Ik had mijn firewall en virusscanner uitstaan. Deamon Tools liep wel mee. Deze heb ik nu uitgezet en x-fire pakt alsnog mijn server niet... |
| | |
| | #6 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Ook echt alle andere onnodige achtergrond progamma's uitgeschakeld? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Private | Echt eerlijk waar ![]() Alles stond uit. |
| | |
| | #8 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Dus xfire ziet je server niet?, En jij kan zelf ook niet joinen? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Private | Nee inderdaad. Ik heb mijn server toegevoegd in xfire als zijnde favoriete server. Normaal zie je de info van de server maar nu staat er server reageert niet op de informatieaanvraag |
| | |
| | #10 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | En dit deed hij eerst wel? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Private | Ja. onder vista wel |
| | |
| | #12 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Je hebt dus een eigen server die het in xp wel deed maar in vista niet?, Zou het niet aan de server files(instellingen) kunnen liggen? |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Private | ik heb geen aparte cfg file. Ik zet de server altijd direct via cod op. Dan maakt ie vanzelf een console aan. |
| | |
| | #15 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Auto, dit had ik ook al vermeld. Oww u start een server via CoD ingame? ik dacht dat we hier over een dedicated server spraken? |
| | |
| | #16 (permalink) |
| Private | ow sorry als dat niet duidelijk was. Maar ja het is een ingame server |
| | |
| | #17 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Oke, Tja er zal dan toch iets blokeren, Ben je er zeker van dat je firewall heb doorlaat?, Dat je je poorten hebt geforward? |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Private | ja ik heb mijn poorten open staan. Ik gebruk kapersky en daar heb ik de toepassing ook aangevinkt dat het doorgelaten moet worden. Windows firewall heb ik niet in gebruik. Ik heb mijn modem gekkoppeld aan een draadloze router. Zou deae kunnen blokkeren? |
| | |
| | #19 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Je kan via draadloos geen server starten mits je draadloos speelt. Om een server te kunnen starten waar mensen in zitten moet je over een kabel beschikken. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Private | waarom?? Dat maakt toch niet uit voor een verbinding? Ik zal het vanavond ff met kabel proberen. Ik kan wel gewoon draadloos spelen |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |