![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| |||||||||
| Register | Invite Your Friends | All Albums | Members List | Social Groups | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
| | Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| iDylle | Ik kan met geen enkele Call of Duty serie een server joinen. Als ik op refresh list druk, staat er: Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod/146294-waiting-response-master-server.html Waiting for response from master server... Via xfire of IP joinen werkt ook niet. Weet iemand of hier wat tegen te doen is? Zo ja, wat dan? BvD Emiel Mod-edit: verplaatst naar het juiste subforum. Last edited by Blackshark; 7-2-2010 at 20:05. |
| | |
Best Answer - Posted by Emiel94 |
Ik heb wel internet, draadloos. Maar ik heb het al opgelost en het was heel simpel: wachten. Sinds vandaag deden al mijn CoD series het weer online |
| Sponsored Links |
| | #2 (permalink) |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Heb je wel gewoon internet? Verder heb je draadloos of kabel? En mag ik even je PC specs? |
| | |
| i3D.net is now on Facebook! |
| |
| | #4 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Klopt, Nou oke prima. Mark even het beste answer. Ik had namelijk ook enige problemen met cod gister. Veel plezier met gamen! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Als dit er staat betekent dat de Master Server even down is voor een update of controle. Hier kun je niks aan doen, en alleen wachten zal helpen. Meestal is het probleem na een paar uur verholpen is de master server weer online. Als dit niet zo is, moet je gewoon even wachten. En dan zonodig via xfire een server joinen. Succes verder met gamen!
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #7 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Klopt, Een update van een half jaar lijkt mij ook vrij sterk. Ik denk dat het probleem bij jezelf te zoeken is (of bij het verzenden van je internetfiles) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| iDylle | Ja, ik denk dat het probleem in de router zit, maar ik verander er niets en nog doet die het opeens. Ik probeer de oplossing nog te vinden. Zodra ik het heb, post ik het Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=146294 Even terzijde, Buddy, ik wil even kwijt dat ik ook in #taG. zit en iDylle heet I zag je signature en ik moest eraan denken. |
| | |
| | #9 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | iDylle, Mijn mede spamkoning?, Buiten dat, Het zou mogelijk kunnen zijn als je je router nu reset dat hij alles weer op slot gooit. Dus ik zou alles lekker laten staan zoals het nu staat en lekker gaan spelen |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Friend of i3d! Join Date: 25 September 07 Location: World,Europe,Netherlands,Zuid-Holland, Rotterdam, Spijkenisse
Downloads: 110 Uploads: 0
Xfire: luckybrian ![]() ![]() Provided Answers: 101 | Dan moet het probleem bij jezelf liggen. Heb je toen iets gewijzigd ? Staat je firewall uit ?
__________________ "Vrienden "brengen het beste in je naar boven, waar anderen de moeite niet nemen om naar te zoeken. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| iDylle | Firewall staat uit en ik wijzig echt (bijna) nooit wat in me router. Elke keer als ik een tijdje geen internet heb, kan ik niet meer codde. Na een tijdje, zonder iets te veranderen, kan het later wel :s Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=146294 En ja, Buddy, je mede spamkoning ^^ |
| | |
| | #12 (permalink) |
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Dan raad ik je toch aan om je router te resetten |
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |