![]() | i3D.net Support (email & live chat)
|
| | #1 (permalink) |
| Join Date: 14 June 10
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Ik wil graag een CoD UO Server maken, maar nu werkt deze link niet meer: http://www.noginn.com/codserver/ Read more on: : i3D.net Game Forums /technische-hulp-cod/152620-config-file.html Is er een andere link die wel werkt, zodat ik een server kan maken? Alvast bedankt |
| | |
Best Answer - Posted by Blackshark |
| Verplaatst. Je zou zo'n tool als alternatief kunnen gebruiken. Hopelijk kom je hiermee uit de voeten. |
| Sponsored Links |
| | #3 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Beste Blackshark, Uit deze tool komt een bestand genaamd server.cfg maar in de uitleg staat dat dit dedicated.cfg moet zijn. Nu heb ik het bestandje hernoemt en de stappen vervolgt. Bij doel heb ik dat ''+ set dedicated 2 + exec dedicated.cfg'' er achter gezet, maar hij zegt dat hij niet geldig is. Kunt u mij helpen? |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| I3D pispaal Join Date: 20 June 07 Location: Halsteren( Noord-Brabant)
Downloads: 55 Uploads: 0
Xfire: Buddykill2 ![]() Provided Answers: 22 | Quote:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | @Buddy, normaal gesproken zou ik uit de link uit mijn eerste post dat bestandje krijgen, maar die link werkte niet meer. De vervangende link geeft een bestandje met een andere naam. Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=152620 Ik ben gisteravond nog even bezig geweest. Ik heb in-game een server gemaakt, maar ik zie hem alleen bij local staan. Ik heb het gevoel dat ik poorten moet openzetten op mijn router. Maar hoe kan ik dat precies doen? Klopt het dat ik HIER wat moet veranderen? Alvast bedankt |
| | |
| | #6 (permalink) |
| 'S ne strafer! Join Date: 01 February 09 Location: België!
Downloads: 29 Uploads: 0
Xfire: ownuin2sec ![]() Provided Answers: 2 | @Canguro -Als je doellijn niet klopt, moet je zien dat alles perfect staat, heb ik het over spaties en *'en. -Als je niet genoeg kennis hebt om je poorten open te zetten kan je dit gebruiken. Als je het allemaal zelf wil doen zet je deze poorten openen: TCP Poort 28960 UDP Poorten 20500 20510 Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=152620 20600 20610 28960
__________________ ETTIEFRETTIEE![]() LEGGIEWEGGIE![]() LOBBAHLOBBAH![]() PHANTEEHPHANTEEH![]() JOCHEIJOCHEI![]() BABEEHBABEEH![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Bedankt voor je antwoord. Ik heb nu alle benodigde poorten opengezet. Maar nog steeds zie ik mijn server alleen maar bij local. Terwijl de instellingen echt op online staan. Hoe kan dit? Read more on: : i3D.net Game Forums http://forum.i3d.net/showthread.php?t=152620 Alvast bedankt |
| | |
| | #8 (permalink) |
Xfire: ownuin2sec ![]() Provided Answers: 2 | Meestal duurt het wel even vooraleer je server in de internetserverlijst komt. Hoewel ik mij precies iets herinner dat je iets moet aanpassen ik je config, al kan het zijn dat ik het hier helemaal mis heb. Bij mij is het nooit gelukt om de poorten open te zetten, Babiloot heeft me geholpen, Buddy heeft me geholpen, Tooky! heeft me geholpen, maar het is jammer genoeg nooit gelukt. Hoedanook, heb je geen vrienden op xfire die je kan vragen om je server te joinen? Als ze je willen joinen hebben ze dit IP nodig, met daarachter ":28960" Dus bijvoorbeeld: 96.88.145.23:28960 //Je moet niets in je config veranderen, normaal gezien
__________________ ETTIEFRETTIEE![]() LEGGIEWEGGIE![]() LOBBAHLOBBAH![]() PHANTEEHPHANTEEH![]() JOCHEIJOCHEI![]() BABEEHBABEEH![]() |
| | |
| | #9 (permalink) |
Downloads: 0 Uploads: 0 ![]() Provided Answers: 1 | Misschien kan iemand kijken of mijn poorten openstaan? Ik heb HIER een screenshot staan. Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Ook vrienden kunnen mijn server niet in, en in de grote lijst staat hij ook niet. |
| | |
| | #11 (permalink) |
Xfire: ownuin2sec ![]() Provided Answers: 2 | De poorten stonden goed hoor, verder duurt het gewoon even vooraleer je server in de internetlijst wordt opgenomen
| | |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
| |
| New To Site? | Need Help? |